چانگان‌های وارداتی تا شهریور ماه تحویل داده می‌شود

معاون بازاریابی و فروش سایپا توضیح داد که علت تأخیر در تحویل خودروهای چانگان به تأخیر در تایید استانداردهای لازم مربوط می‌شود و شرکت سایپا امیدوار است تا شهریورماه تعهدات معوق را به صفر برساند.

جهان صنعت نیوز  – معاون بازاریابی و فروش سایپا، آقای آقاطاهریان، دلیل تأخیر در تحویل خودروهای چانگان وارداتی را به گپ زمانی در واردات و تایید استانداردها نسبت داد. خودروهای وارداتی مدل ۲۰۲۳ پیش از این تایید استاندارد لازم را دریافت کرده بودند، اما مدل‌های جدیدتر ۲۰۲۴ به تأخیر افتاده و در حال حاضر تاییدیه‌های لازم دریافت شده است.

تأخیر در تحویل خودروهای چانگان به دلیل تأخیر در تایید استانداردها

سرویس خودرو : معاون بازاریابی و فروش سایپا، آقای آقاطاهریان، درباره تأخیر در تحویل خودروهای چانگان وارداتی اظهار داشت که این تأخیر ناشی از گپ زمانی در فرآیند واردات و تایید استانداردها بوده است. وی توضیح داد که خودروهای مدل ۲۰۲۳ که پیش‌تر وارد شده بودند، استانداردهای لازم را دریافت کرده بودند، اما مدل‌های جدیدتر ۲۰۲۴ که بعداً وارد شدند، نیاز به تاییدیه‌های جدید از سازمان حمایت داشتند. اکنون، تاییدیه‌های لازم دریافت شده و تحویل خودروها در حال انجام است. از مجموع ۶ هزار دستگاه تعهد شده، حدود ۱۲۰۰ دستگاه به پارکینگ‌های سایپا وارد شده و ۶۰۰ تا ۷۰۰ دستگاه نیز پلاک شده و در حال تحویل به مشتریان است.

برنامه سایپا برای رفع تعهدات معوق

آقای آقاطاهریان با اشاره به تلاش‌های گروه سایپا برای رفع کامل تعهدات معوق تا شهریورماه، افزود که این گروه در حال حاضر تمامی تلاش خود را برای تحویل به موقع خودروها به کار گرفته است. وی تصریح کرد که قبل از پذیرش مسئولیت مدیرعامل جدید سایپا، میزان تعهدات معوق به حدود ۴۰ هزار دستگاه رسیده بود که اکنون به ۱۲ هزار دستگاه کاهش یافته است. سایپا امیدوار است با همکاری تأمین‌کنندگان و تیم تولید، میزان تعهدات معوق ظرف یک ماه آینده به صفر برسد.

خودرو

شناسه : 441618
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا