قیمت بنزهای وارداتی جانبازان چند میلیارد تومان شد؟+جزئیات

حواله‌های خودروهای وارداتی جانبازان با ارقام شگفت‌آوری در حال خرید و فروش است و از جمله در یک مورد، بنز وارداتی جانبازان ۱۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، اگر سری به پلتفرم‌های درج آگهی یا شبکه‌های اجتماعی بزنید و به دنبال قیمت حواله خودروهای وارداتی جانبازان بگردید، با ارقام شگفت‌آوری مواجه می‌شوید. رکورد قیمت در این مورد نیز در حال حاضر در اختیار حواله یکی از خودروهای بنز است.

 بنز وارداتی جانبازان ۱۴ میلیارد تومان شد

بررسی‌ها حاکی از این است که قیمت حواله‌های خودروهای وارداتی‌جانبازان از ۴ میلیارد تومان آغاز می‌شود و تا ۱۴ میلیارد تومان هم می‌رسد. در حال حاضر رکورد قیمت مربوط به حواله بنز B۲۰۰ است که در یکی پلتفرم‌های نشر آگهی با قیمت ۱۴ میلیارد تومان ارائه شده است.
در همین رابطه گفتنی است که اخیرا و در جدیدترین اخبار خودرو، مهدی ضیغمی، مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت از برگزاری جلساتی با شرکت‌های واردکننده جهت تسهیل در امر واردات خودروهای جانبازان خبر داده است.

به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت، قرار بر این است که شرکت‌های واردکننده در سایت خود فضایی برای ثبت نام جانبازان و ثبت سفارش خودروهای وارداتی ایجاد کنند.

بنز وارداتی جانبازان ۱۴ میلیارد قیمت خورد+ عکس

مهدی ضیغمی درباره فرآیند کار نیز توضیح داده که در درجه نخست، نام خودروها در سایت شرکت‌های واردکننده قرار می‌گیرد و سپس امکان ثبت نام برای جانبازان فعال می‌شود. بعد از ثبت نام نیز اسامی جانبازان توسط بنیاد شهید بررسی خواهد شد.

به گفته مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت، بعد از تایید بنیاد شهید، سهمیه واردات خودرو به شرکت‌های واردکننده تخصیص داده می‌شود تا بتوانند نسبت به واردات اقدام کنند.

تعیین سقف قیمت خودروهای وارداتی‌جانبازان 

ضیغمی درباره سقف قیمت خودروهای‌وارداتی جانبازان نیز گفت، سقف واردات خودرو برای جانبازان ۷۰ درصد با دو پا قطع، دو دست قطع یا قطع نخاع برابر با ۳۵ هزار یورو، برای دیگر جانبازان ۷۰ درصد تا ۳۰ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد برابر با ۲۵ هزار یورو در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان توسعه تجارت در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری بنیاد شهید تا پایان سال جاری روند واردات خودروهای جانبازان تسهیل شود. از طرفی با توجه به اینکه بعید است شمار جانبازان متقاضی واردات خودرو بالا باشد، این طرح برای واردکنندگان نیز صرفه اقتصادی خواهد داشت.

اقتصاد آنلاین

خودرو

شناسه : 441828
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا