بارش باران در برخی از محورهای شمالی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان ، مازندران و اردبیل خبر داد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت جوی گفت: در برخی از محورهای استان های گیلان ، مازندران و اردبیل، بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: در آزادراه قزوین – رشت بارش باران و در محور چالوس مه گرفتگی مشاهده می شود که می طلبد رانندگان با صبر و دقت بیشتری رانندگی کنند. همچنین حفظ رعایت طولی مناسب از خودروی جلو و استفاده از چراغ مه شکن در این معابر باید مد نظر رانندگان قرار گیرد.

رئیس مرکز کنترل و اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، در آزادراه کرج – تهران محدوده پل کلاک و آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا ترافیک نیمه سنگین است اما در سایر معابر، تردد روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

مسکن

شناسه : 441840
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا