اجاره آپارتمان با ودیعه ۱۵۰ میلیونی در تهران

برای اجاره آپارتمان در تهران با ودیعه ۱۵۰ میلیون تومان، می‌توانید واحدهایی در مناطق مختلف با شرایط متفاوت بیابید.

جهان صنعت نیوز – در تهران، اجاره آپارتمان با ودیعه ۱۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه متغیر امکان‌پذیر است. این گزارش، واحدهایی را در محله‌های مختلف تهران از جمله دامپزشکی، دهکده المپیک، مسعودیه، استاد معین و ارامنه معرفی می‌کند. آپارتمان‌ها با متراژهای مختلف و سن بناهای متفاوت عرضه شده‌اند و اجاره ماهیانه آن‌ها از ۹ تا ۱۸ میلیون تومان متغیر است. همچنین، برای بودجه‌های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان، آپارتمان‌هایی با متراژ کمتر در محله‌هایی مانند پیروزی وجود دارد.

اجاره آپارتمان با ودیعه ۱۵۰ میلیون تومان در تهران

سرویس مسکن: اگر به دنبال اجاره آپارتمان با ودیعه ۱۵۰ میلیون تومان در تهران هستید، گزینه‌های متعددی در مناطق مختلف شهر وجود دارد. در این گزارش، برخی از این آپارتمان‌ها با شرایط و قیمت‌های متفاوت معرفی می‌شوند.

محله دامپزشکی و دهکده المپیک: آپارتمان‌های متنوع با متراژهای مختلف

در محله دامپزشکی، یک واحد آپارتمانی با متراژ ۴۶ متر و سن بنای ۱۸ سال، با ودیعه ۱۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۱۰ میلیون تومان قابل اجاره است. همچنین، در محله دهکده المپیک، آپارتمانی با متراژ ۱۱۰ متر و ساخت سال ۱۳۸۴ برای اجاره قرار دارد که برای اقامت در آن، به ودیعه ۱۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۱۸ میلیون تومان نیاز است.

محله‌های مسعودیه، استاد معین و ارامنه: انتخاب‌های دیگر برای مستاجران

در محله مسعودیه، آپارتمانی با زیربنای ۷۵ متر و سن بنای ۲۰ سال، با یک اتاق خواب و ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان به همراه اجاره ماهیانه ۹ میلیون تومان اجاره داده می‌شود. همچنین، در محله استاد معین، یک آپارتمان ۶۰ متری با دو اتاق خواب و سن بنای هفت ساله با ودیعه ۱۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل اجاره است. در محله ارامنه، آپارتمان دیگری با متراژ ۴۰ متر و یک اتاق خواب، با ودیعه ۱۵۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۱۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

مسکن

شناسه : 441847
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا