وام ودیعه مسکن در تهران؛ آسان‌تر از همیشه

روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در تهران بهبود یافته و بانک‌ها موظف به پرداخت تا سقف 200 میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط هستند.

جهان صنعت نیوز – مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر از بهبود روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در این استان داده است. با توجه به قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها موظف‌اند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کنند. متقاضیان باید شرایطی مانند متاهل بودن یا مجرد بالای ۳۰ سال برای بانوان و ۴۵ سال برای آقایان را داشته باشند و همچنین در سامانه املاک و اسکان ثبت‌نام کنند.

وام ودیعه مسکن در تهران

سرویس مسکن ؛ حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، از بهبود قابل توجه روند پرداخت وام ودیعه مسکن در این استان خبر داد. وی با اشاره به قانون جهش تولید مسکن، بر الزام بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط تاکید کرد.

طبق گفته جنتی، برای دریافت این تسهیلات، متقاضیان باید شرایط خاصی را دارا باشند. متاهل بودن یا مجرد بالای ۳۰ سال برای بانوان و ۴۵ سال برای آقایان فاقد مسکن یا زمین از جمله این شرایط است. همچنین، متقاضیان موظفند در سامانه املاک و اسکان ثبت‌نام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه همکاری بانک‌ها با متقاضیان باید در فصل تابستان تقویت شود، بر لزوم افزایش سرعت پرداخت تسهیلات تاکید کرد.

شرایط دریافت تسهیلات وام مسکن در تهران

• متاهل بودن یا مجرد بالای ۳۰ سال برای بانوان و ۴۵ سال برای آقایان

• فاقد مسکن یا زمین

• ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان

نکات مهم برای متقاضیان

• پس از ثبت‌نام در سامانه، متقاضیان می‌توانند شعبه و بانک مورد نظر خود را انتخاب کنند.

• فرم ج متقاضیان باید سبز باشد.

• همکاری بانک‌ها با متقاضیان در فصل تابستان تقویت خواهد شد.

مسکن

شناسه : 442088
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا