نتایج آزمون سمپاد اعلام شد

نتایج آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد اعلام شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir از نتیجه خود مطلع شوند.

جهان صنعت نیوز – سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان نتایج آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد را اعلام کرد. داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir از نتیجه قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند. همچنین فرصتی برای اعتراض به نتایج تا ۲۴ ساعت آینده فراهم شده است. نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی نیز هفته آینده اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد

سرویس اجتماعی : سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، نتایج نهایی آزمون ورودی پایه هفتم مدارس‌سمپاد را اعلام کرد. داوطلبانی که با هیجان فراوان منتظر اعلام نتایج بودند، اکنون می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

جزئیات نتایج آزمون

• پذیرفته‌شدگان: در سال تحصیلی جدید، ۲۰ هزار دانش‌آموز در پایه هفتم و ۱۰ هزار دانش‌آموز در پایه دهم به مدارس‌سمپاد راه خواهند یافت.

• اعتراض به نتایج: داوطلبانی که به نتایج آزمون اعتراض دارند، می‌توانند تا ۲۴ ساعت پس از اعلام نتایج، اعتراض خود را به صورت الکترونیکی در سامانه my.medu.ir ثبت کنند.

• نتایج پایه دهم: نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی نیز در هفته آینده اعلام خواهد شد.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 442090
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا