ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری+ساعت آغاز

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را تشریح کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در روز سه شنبه از ساعت ۱۶ در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و به همین جهت پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه ای را در خصوص هر چه منظم تر و با شکوه تر برگزاری این مراسم اتخاذ کرده است.

ساعت آغاز ممنوعیت های ترددی مراسم تحلیف

وی افزود: از ساعت ۸ صبح فردا سه شنبه توقف در خیابان مجاهدین از تقاطع آبسردار به سمت غرب (رفت و برگشت) و در ادامه در خیابان ابن سینا از تقاطع فخرآباد و در ادامه از خیابان مصطفی خمینی به سمت جنوب تا تقاطع امیر کبیر و میدان بهارستان از جمهوری تا ظهیرالاسلام و در ادامه از خیابان شهید گودرزی در ظلع جنوبی مجلس و خیابان شهید دیالمه از امیر کبیر به سمت شمال و در ادامه از خیابان آژانلو تا خیابان مجاهدین توقف ممنوع خواهد بود.

سرهنگ موسوی‌پور ادامه داد: از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۳ محورهای فرعی اطراف مجلس در خیابان های شهید دیالمه، آژانلو، مجاهدین، با نیوجرسی مسدود خواهند شد و از ساعت ۱۴ نیز در مسیر شرق به غرب خیابان مجاهدین، از تقاطع آبسردار محدودیت ۱۰۰ درصدی ایجاد خواهد شد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : همچنین در ادامه از محدوده شمال به جنوب ابن سینا از تقاطع فخر آباد به سمت جنوب نیز محدودیت ۱۰۰ درصدی ایجاد خواهد شد.

سرهنگ موسوی‌پور خاطرنشان کرد: در محدوده خیابان جمهوری از تقاطع مخبر الدوله و در ادامه از خیابان ظهیر الاسلام به سمت شرق محدودیت ۱۰۰ درصدی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: همچنین خیابان مصطفی خمینی در مسیر جنوب به شمال از تقاطع امیر کبیر و همچنین از خیابان شهید دیالمه از خیابان امیرکبیر به سمت مجلس شورای اسلامی محدودیت ۱۰۰ درصدی خواهیم داشت.

مترو بهارستان از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۹ غیر فعال می شود

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: مترو میدان بهارستان از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۹ برای مسافرگیری غیر فعال خواهد شد و همچنین پمپ بنزین مجاهدین در محدوده ضلع شمالی مجلس و خیابان ابن سینا روبروی بیمارستان نیز به همین شکل غیرفعال خواهد بود.

سرهنگ موسوی‌پور از شهروندان خواست با توجه به حضور شخصیت‌ها و مهمانی که از سایر کشورها برای شرکت در این مراسم تشریف فرما می‌شوند و در سطح شهر از هتل به سمت مجلس و بالعکس تردد دارند و اکثر مسیرهای شهر تهران درگیر این موارد خواهند بود، از تردد و سفرهای غیرضروری در سطح معابر شهر تهران در روز سه شنبه انجام ندهند و در مقاطعی که محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود صبر و حوصله بیشتری داشته باشند تا هدایت مسیرها در مواردی که تردد شخصیت ها را داریم با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند.

ایرنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 442108
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا