قیمت محصولات کرمان موتور اعلام شد

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 9 مرداد 1403 اعلام شد. قیمت‌های‌ اعلامی نشان می‌دهد که در 11 محصول نوسان ایجاد شده است؛ طوری که شش محصول با افزایش قیمت و پنج محصول کاهش نرخ را تجربه کرده‌اند.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۹ مرداد ۱۴۰۳ مانند سایر محصولات مونتاژی با تغییر رو‌به‌رو شدند. این تغییر قیمتی از پنج میلیون تومان تا ۶۰ میلیون تومان در بین محصولات به چشم‎ می‌خورد. البته تعداد معدودی از آنها همچنان روند ثابت را در پیش گرفته‌اند. هرچند این شرکت با جهش قیمتی مواجه است اما نسبت به سایر شرکت‌ها از نوسان کمتری برخوردار است.

نرخ دلار بازار محصولات کرمان موتور را متاثر کرد و قیمت خودرو‌ها به تبعیت از آن نوسانی شدند.

قیمت محصولات کرمان موتور

بازار خودرو‌های مونتاژی امروز تقریبا در اکثر محصولات با افت و خیز معامله می‌شوند.

هیوندای توسان در دسته محصولاتی که روند نزولی را در پیش گرفته و رکورردار افت قیمت در بین محصولات شده است که با ریزش۶۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی T8 یک پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت خودروسازی کرمان موتور است که امروز با ۵ میلیون تومان کاهش یافته و به محدوده یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان رسیده است.

جک S5 به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود این خودرو با افزایش ۹ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۱۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S3 از دیگر محصولات این شرکت با ریزش ۱۷ میلیون تومانب به قیمت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رسید.

منبع: تجارت نیوز

خودرو

شناسه : 442540
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا