قیمت دلار دوباره وارد کانال ۶۰ هزار تومان خواهد شد؟

قیمت طلا و دلار در حالی روز گذشته با افزایش روبرو شد و به کانال‌های جدیدی رسید که به نظر می‌رسد با توجه به ترور اسماعیل هنیه این روند امروز تشدید شود.

جهان صنعت نیوز؛ بازار طلا و ارز ایران در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت‌ه بوده است. قیمت دلار و سکه به کانال‌های جدیدی رسیده و حباب سکه نیز افزایش قابل توجهی داشته است. کارشناسان معتقدند دلایل این افزایش قیمت، عدم تزریق درهم و اخبار جنگی است. همچنین، معامله‌گران به مرزهای مقاومت مهمی در بازار اشاره می‌کنند که ممکن است بر روند آینده قیمت‌ها تأثیرگذار باشد.

در این میان ترور اسماعیل هنیه در بامداد روز چهارشنبه احتمالا یک سیگنال صعودی قوی به بازار ارز و طلا محسوب خواهد شد و احتمالا قیمت دلار دوباره به کانال ۶۰ هزار تومان وارد شود.

صعود قیمت طلا و دلار

سرویس طلا و ارز؛ بازار طلا و ارز ایران در روزهای اخیر شاهد نوسانات شدیدی بوده است. قیمت دلار و سکه با افزایش قابل توجهی روبرو شده و به کانال‌های جدیدی رسیده است.

کارشناسان اقتصادی دلایل مختلفی را برای این افزایش قیمت‌ها مطرح می‌کنند. عدم تزریق درهم به بازار، اخبار جنگی و همچنین افزایش تقاضا برای طلا و ارز به عنوان دارایی‌های امن از جمله این دلایل هستند. برخی از تحلیلگران نیز معتقدند که انتظارات تورمی و نوسانات نرخ ارز در بازارهای جهانی نیز بر روند قیمت‌ها در ایران تأثیرگذار بوده است.

پیش بینی قیمت دلار

تحلیلگران فنی معتقدند که قیمت طلا و ارز به مرزهای مقاومت مهمی رسیده است. اگر این مرزها شکسته شود، احتمال افزایش بیشتر قیمت‌ها وجود دارد. اما در صورت عدم عبور از این مرزها، ممکن است شاهد اصلاح قیمت‌ها باشیم.

با این وجود ترور اسماعیل هنیه می‌تواند به عنوان یک محرک برای شکستن مرز مقاومتی قیمت دلار محسوب شود و به نظر می‌رسد که قیمت‌دلار در روزهای پایانی هفته حداقل در کوتاه مدت دوباره وارد کانال ۶۰ هزار تومانی شود.

اخبار برگزیدهطلا و ارز

شناسه : 442626
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا