واکنش آمریکا به ترور اسماعیل هنیه

کاخ سفید در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، اعلام کرد که در حال رصد گزارش‌های مربوطه است اما از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

جهان صنعت نیوز – کاخ سفید در واکنش به خبر شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، اعلام کرد که در حال بررسی گزارش‌های مربوطه است اما از اظهار نظر بیشتر در این خصوص خودداری کرد. این خبر توسط جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام شد که طی بیانیه‌ای خبر از شهادت رئیس دفتر سیاسی این جنبش در تهران، به دست رژیم صهیونیستی، داده بود. اسماعیل هنیه پس از حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران، در حمله‌ای که حماس آن را «یورش خائنانه صهیونیست‌ها» خواند، به شهادت رسید.

کاخ سفید از اظهار نظر بیشتر درباره شهادت اسماعیل هنیه خودداری کرد

سرویس سیاسی؛ کاخ سفید در واکنش به خبر شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، اعلام کرد که گزارش‌های مربوطه را رصد می‌کند اما از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد. این موضع‌گیری پس از انتشار خبر شهادت هنیه از سوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام شد.

بیانیه حماس در خصوص شهادت اسماعیل‌هنیه

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که اسماعیل‌هنیه، رئیس دفتر سیاسی این جنبش، در تهران به شهادت رسیده است. این بیانیه با آیه‌ای از قرآن کریم آغاز شده و شهادت هنیه را تسلیت گفته است. بر اساس بیانیه حماس، اسماعیل هنیه پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران، در یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به محل سکونتش در تهران، جان خود را از دست داده است. حماس این حمله را «یورش خائنانه صهیونیست‌ها» توصیف کرده است.

اخبار برگزیدهسیاسی

شناسه : 442627
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا