پیش فروش آلبوم ” بی‌هنر ” آغاز شد

پیش‌فروش تازه‌ترین اثر جهانبخش احمدپور با نام " بی‌هنر " آغاز شد.

جهان صنعت نیوز – آلبوم ” بی هنر ” ده قطعه بی‌کلام غیراقتباسی را در دل خود جا داده که ساز تار نقش اصلی موسیقی این آلبوم را ایفا کرده است. این ساز بیانگر خط ملودیک است که این ملودی بر فواصل و حالات موسیقی ایرانی استوار است. گفتنی است حمید محبی در بخش تنظیم، میکس و مسترینگ در آلبوم با جهانبخش احمدپور همکاری داشته.
 
” بی‌هنر ” در سبک فیوژن تولید شده و در اتمسفر شنیداری خود از موسیقی الکتروآکوستیک و الکترونیک بهره برده است. این ژانر موسیقی در سال‌های گذشته جایگاه خاص خودش را میان مخاطبین موسیقی در رده‌های سنی مختلف پیدا کرده و چنین پیشرفتی نشان می‌دهد در آینده نیز شاهد گسترش موسیقی فیوژن خواهیم بود.
 
جهانبخش احمدپور آهنگساز آلبوم ” بی‌هنر ” که سابقه انتشار آلبوم دیگری با عنوان ” نیش ” را در کارنامه خود دارد، موسیقی را از سال ۱۳۸۴ به شکل جدی آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۴۰۰ نزد اساتیدی همچون علی قمصری، میلاد درخشانی و ارژنگ سیفی‌زاده ردیف دستگاهی و شیوه نوازندگی تار را آموخته است.
 
وی در سال ۱۴۰۰، در بخش غیر رقابتی جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همراه اوستابند به اجرا پرداخته است. این اجرا با محوریت آثار ردیف دستگاهی و موسیقی فولکور ایرانی با ساز تار در تلفیق با موسیقی جز استاندارد روی صحنه رفته.
 
مخاطبین جانبخش احمدپور و دیگر مخاطبین موسیقی می‌توانند جهت پیش‌خرید آلبوم ” بی‌هنر ” به سایت بیپ تونز مراجعه فرمایند.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 442640
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا