قیمت دلار مبادله‌ای امروز چهارشنبه (۱۰ مرداد) به ثبات رسید

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۸هزار و۲۳۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۴هزار و ۲۵۴ تومان رسید.

به گزارش سرویس طلا و ارز جهان صنعت نیوز،  در معاملات امروز (چهارشنبه دهم مرداد ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۸ هزار و ۲۳۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۴ هزار و۲۵۴ تومان معامله می‌شود.

 قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۵۲ هزار و ۱۳۷ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۷ هزار و ۸۳۲ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۱۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۲ هزار و۵۰ تومان است.

قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله ۳۶.۷۱۴ ریال است. از ۷ مرداد ماه تا ۳ شهریور، زائران اربعین می توانند بعد از ثبت نام در سامانه سماح ۲۰۰ هزار دینار ارز اربعین به نرخ مرکز مبادله از ۷ بانک عامل دریافت کنند.

فروش ارز اربعین امسال به دو شیوه آن‌لاین و حضوری است؛ براین‌اساس ارز اربعین در ۳۰۲ شعبه بانک ملی ایران، ۲۰۰۷ شعبه و باجه پست‌بانک، ۲۸۰ شعبه بانک ملت، ۲۲۱ شعبه بانک صادرات، ۱۸۹ شعبه بانک سپه، ۱۰۶ شعبه بانک تجارت و ۶۳ شعبه بانک پارسیان به زوار اربعین حسینی(ع) ارائه می‌شود.

 

طلا و ارز

شناسه : 442659
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا