واکنش بازار به تشدید تنش سیاسی؛

جهش قیمت طلا و سکه / افزایش یک میلیونی قیمت سکه

قیمت انواع سکه و طلا تحت تاثیر ترور اسماعیل هنیه و همچنین رشد انس جهانی با افزایش قابل توجه همراه بوده است.

جهان صنعت نیوز – بازار طلا و سکه امروز شاهد افزایش قیمت چشمگیر انواع سکه و طلای ۱۸ عیار بوده است. سکه‌های طرح جدید و قدیم، نیم‌سکه، ربع سکه و حتی سکه یک گرمی همگی با افزایش قیمت همراه شده‌اند. این افزایش قیمت در حالی اتفاق می‌افتد که قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی نیز با رشد همراه بوده است.

افزایش قابل توجه قیمت طلا و سکه

سرویس طلا و ارز : بازار طلا و سکه امروز، چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳، شاهد نوسانات افزایشی قابل توجهی بوده است. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با افزایش محسوسی همراه شده است.

سکه‌های طرح جدید و قدیم به عنوان پرطرفدارترین انواع سکه در بازار ، بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. هر قطعه سکه طرح جدید امروز با ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان افزایش داشته است. همچنین، سکه طرح قدیم نیز با ۶۵۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۳۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسیده است.

نیم‌سکه و ربع سکه نیز از این روند افزایشی مستثنی نبوده‌اند و به ترتیب با ۵۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت‌های ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده‌اند. حتی سکه یک گرمی نیز با ۱۰۰ تومان افزایش به قیمت هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش قیمت همراه بوده و هر گرم آن امروز سه میلیون و ۵۵۸ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

این افزایش قیمت در حالی رخ می‌دهد که قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی نیز با رشد همراه بوده و به ۲ هزار و ۴۱۶ دلار رسیده است.

اخبار برگزیدهطلا و ارز

شناسه : 442705
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا