افزایش قیمت بلیت، مسافران این مسیر را کاهش داد

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: با توجه به افزایش بهای بلیت، ظرفیت پرواز زنجان به مشهد به دو سوم کاهش یافته است.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، محمد جواد یگانه افزود: هم اکنون و طبق برنامه سه پرواز در هفته از زنجان به مقصد مشهد مقدس در روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه انجام می شود.

وی گفت: به تازگی افزایش قیمت بلیت هواپیمایی موجب کاهش مسافران این مسیر شده است. یگانه اضافه کرد: پیش از ظرفیت مسیر زنجان به مشهد تکمیل می شد اما با افزایش قیمت بلیت، تعداد مسافران کاهش یافته است.

این مسوول ادامه داد: پیش از این قیمت بلیت رفت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود که با اعمال افزایش قیمت ها اکنون به ۳۱ میلیون ریال رسیده است.

وی با بیان اینکه روزهای آخر هفته شمار مسافران کمتر از روزهای دیگر است، اظهار داشت: در این خصوص قیمت ها به صورت شناور اعمال می شود تا مسافران بتوانند از پروازها استفاده کنند.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان خاطر نشان کرد: افزایش پروازهای زنجان به مشهد در هفته به سه پرواز در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان با توجه به استقبال آنها از این پروازها انجام گرفته بود.

فرودگاه زنجان در سال ۷۹ در زمینی به وسعت ۴۰۰ هکتار ایجاد شد. اما برقراری پروازها در آن طی بیش از ۲۰ سال گذشته با فراز و نشیب های متعددی همراه بود. به طوری که طی این مدت تنها به صورت مقطعی برخی پروازها از جمله مشهد مقدس، عتبات عالیات، سفرهای حج تمتع و عمره انجام می شد. در بسیاری از ایام سال پروازهای آن تعطیل بود.

ایرنا

مسکن

شناسه : 442986
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا