xtrim

فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین فقط در این پایانه‌مرزی+نرخ مصوب

بخش عمده‌ای از فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین تنها در مرز مهران موجود است.

گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، از ۱۰ مرداد ماه  مقرر شده بود که‌  پیش فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین آغاز شود اما تا ساعات پایانی روز گذشته خبری از پیش فروش نبود تا زمانی که نرخ های مصوب بلیت توسط ستاد مرکزی اربعین اعلام شد که پس از آن پیش فروش آغاز شد.

فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین با نرخ مصوب در مرز مهران 

اما در حال حاضر بررسی ها در سایت های فروش بلیت حاکی از آن است که بخش عمده ای از فروش بلیت ها تنها در مرز مهران تعداد کمی هم در مرز خسروی موجود است و در سایر مرزها از جمله چذابه، شلمچه، تمرچین و باشماق بلیتی پیدا نمی شود. این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود که برای کاهش بار ترافیکی  در مرزهای مهران و خسروی زمینه را برای توزیع مسافر در سایر مرزها فراهم خواهد شد.

در همین زمینه پیش از این داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری با بیان اینکه از ۱۰ مرداد ماه روند فروش بلیت اتوبوس های اربعین را در مرز های ۶گانه اربعین آغاز شده است گفت: در جهت توزیع مناسب جمعیت و مسافر در تمامی پایانه های مرزی پیش فروش ها را در تمامی پایانه های مرزی آغاز کرده ایم .

opal

وی افزود: از ظرفیت تمامی دستگاه ها برای تامین ناوگان خود استفاده خواهیم کرد تا در ایام اربعین با کمبود ناوگان چندانی روبرو نشویم.

قیمت عجیب بلیت اتوبوس ۲۵ نفره 

براساس این گزارش با توجه به آنکه به شرکت های حمل ونقلی ستاد مرکزی اربعین نرخ مصوب را اعلام کرده است اما برخی از شرکت های حمل‌ونقلی در مسیرهای از جمله تمرچین اقدام به گران فروشی و یا عدم عرضه بلیت می کنند به طوری که در شرکت حمل ونقلی ایران پیام نو  در مسیر تمرچین بلیت اتوبوس ۲۵ نفره که نرخ مصوب آن ۸۴۰ هزار تومان بوده را با نرخ مصوب ۹۹۶هزار تومان به فروش می رساند.

براساس این گزارش امسال هم در راستای تامین بخشی از نیاز های مسافران اربعین اتوبوس مستقیم به نجف با نرخ ۲میلیون و۶۰۰ هزار تومان از ۱۶ مرداد راه اندازی شده است که با توجه ویژه ای که دارد و همچنین با توجه به آنکه مستقیم به نجف تردد می کند می‌تواند برای بسیاری مسافران راحت و به‌صرفه تر باشد.

باشگاه خبرنگاران 

مسکن
شناسه : 443107
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. آموزش و پرورش همیشه بدون برنامه و راه را اشتباه پیموده .اکنون بهتر است بجای استخدام افراد ۴۵ ساله باید مراکز تربیت معلم و کاردانی و دانش سراهای تربیت معلم را احیا کند .واقعا نمی دانم چرا آموزش و پرورش راه درست رو نمی رود .در این شرایط که با کسری معلم شدید مواجه است .بهترین راه جبران احیای تربیت معلم و کاردانی و دانش سرای های تربیت معلم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *