وام یک میلیاردی بانک رفاه بدون سود + جزئیات

بانک رفاه کارگران در طرح «ربیع» وام با سقف یک تا سه میلیارد تومان ارائه می‌کند که در صورت بازپرداخت اقساط یک ماه زودتر، سود آن صفر خواهد شد.

جهان صنعت نیوز – بانک رفاه کارگران با ارائه طرح «ربیع»، تسهیلاتی با سقف یک میلیارد تومان برای اشخاص حقیقی و سه میلیارد تومان برای اشخاص حقوقی ارائه می‌کند. در این طرح، در صورت بازپرداخت هر قسط یک ماه زودتر از موعد مقرر، سود تسهیلات صفر خواهد شد و به حساب مشتری بازگردانده می‌شود. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات بین ۱۲ تا ۳۶ ماه بوده و نرخ سود آن ۱۸ درصد است که با بازپرداخت زودتر اقساط، این سود مورد بخشش قرار می‌گیرد. متقاضیان می‌توانند با ارائه ضامن رسمی یا اعتبار شغلی و بدون داشتن سابقه چک برگشتی و بدهی به بانک، این تسهیلات را دریافت کنند.

طرح تسهیلاتی «ربیع» بانک رفاه کارگران

بانک و بیمه : بانک رفاه کارگران در طرح جدیدی به نام «ربیع»، تسهیلاتی را با سقف یک تا سه میلیارد تومان به متقاضیان ارائه می‌دهد. ویژگی برجسته این طرح، امکان بخشش سود تسهیلات در صورت بازپرداخت زودتر اقساط است. اگر مشتری هر قسط خود را یک ماه زودتر از موعد پرداخت کند، سود همان قسط به او بازگردانده می‌شود. این امر به مشتریان اجازه می‌دهد در صورت خوش‌حسابی، سود ۱۸ درصدی تسهیلات را به صفر برسانند.

شرایط دریافت وام

اشخاص حقیقی و حقوقی و کارکنان آنان می‌توانند با ایجاد میانگین حساب مناسب و سپرده‌گذاری، برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک رفاه کارگران مراجعه کنند. سقف وام برای اشخاص حقیقی یک میلیارد تومان و برای اشخاص حقوقی سه میلیارد تومان است. متقاضیان باید ضامن رسمی یا اعتبار شغلی خود را به بانک معرفی کنند و نباید سابقه چک برگشتی یا بدهی به بانک داشته باشند.

نحوه بازپرداخت تسهیلات

مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات بین ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه، بسته به انتخاب مشتری، قابل تغییر است. برای مثال، متقاضی حقیقی که وام یک میلیارد تومانی را با حداکثر ۳۶ ماه مهلت بازپرداخت و ۱۸ درصد نرخ سود دریافت کند، باید ماهانه مبلغ ۳۲ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان به بانک پرداخت کند. همچنین، وام‌گیرنده حقوقی که سه میلیارد تومان تسهیلات دریافت کند، باید در مدت ۳۶ ماه هر ماه ۹۸ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان به بانک رفاه کارگران پرداخت کند.

بانک و بیمه

شناسه : 443229
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا