قیمت باورنکردنی پژو پارس در سال ۱۳۸۲

پژو ۲۰۶ دوازده میلیون و پژو پارس ۱۵ میلیون تومان. این قیمت خودروهای محبوب ایران خودرو در سال ۱۳۸۲ بود!

جهان صنعت نیوز – در سوم مردادماه، مدیرعامل ایران‌خودرو قیمت جدید شش محصول این شرکت را اعلام کرد، اما وزارت صنعت، معدن و تجارت این افزایش قیمت را تایید نکرد. این در حالی است که قیمت محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۳۸۲ به مراتب پایین‌تر از قیمت‌های فعلی بود. به عنوان مثال، پژو ۲۰۶ در سال ۸۲ با قیمت ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، در حالی که در حال حاضر قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک به ۴۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار تومان رسیده است.

افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو

سرویس خودرو: در سوم مردادماه، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، علیمردان عظیمی، قیمت جدید شش محصول این شرکت را به اداره‌ی نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی بورس کالا ابلاغ کرد. این افزایش قیمت در حالی اعلام شد که احمد آقایی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت)، اعلام کرد که وزارتخانه هیچ مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو صادر نکرده است.

نگاهی به قیمت‌های سال ۱۳۸۲

به بهانه این افزایش قیمت، یادآوری قیمت محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۳۸۲ جالب توجه است. در آن زمان، قیمت پژو ۲۰۶ در گران‌ترین حالت ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود، پژو ۴۰۵ با قیمت ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان عرضه می‌شد و پژو پارس ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت داشت. سمند نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

قیمت‌ جدید محصولات ایران‌خودرو

براساس لیست جدید اعلام شده در مردادماه، قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف فلزی فاز ۲ استاندارد ۸۵ گانه ۴۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۲۱۸ تومان، پژو ۲۰۷ دستی رنگ فولادی ۳۹۱ میلیون و ۸۰ هزار و ۴۷۳ تومان و پژو ۲۰۷ با موتور TU3 379 میلیون و ۷۶۷ هزار و ۵۹۹ تومان تعیین شده است. همچنین، سورن پلاس مالتی مدیا دار با رینگ آلومینیومی ۴۰۴ میلیون و ۹۲۱ هزار و ۸۴۵ تومان، سورن پلاس مالتی مدیا دار با رینگ فولادی ۳۹۹ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۷۴۷ تومان و دنا پلاس با رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه‌ای ۴۴۸ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۴۷۰ تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

بیت ران

خودرو

شناسه : 443232
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا