پنیر لاکچری با شیر الاغ؛ ماجرا چیست؟

سازمان غذا و دارو ادعای تولید پنیر گران قیمت از شیر الاغ در کشور را رد کرده و از رسانه‌ها خواست تا قبل از انتشار چنین خبرهایی، صحت و سقم آن‌ها را بررسی کنند.

جهان صنعت نیوز – روابط عمومی سازمان غذا و دارو با رد ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تولید پنیرهای گرانقیمت از شیر الاغ در کشور، اعلام کرد که بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد هیچ مجوزی برای تولید چنین پنیری حتی با ادعای درمانی صادر نشده است. این سازمان از رسانه‌ها خواست قبل از انتشار موضوعات چالش‌برانگیز، از حوزه‌های تخصصی صحت و سقم موضوع را بررسی کنند.

ادعای تولید پنیر گرانقیمت از شیر الاغ رد شد

سرویس کشاورزی: روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که ادعای مطرح شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر تهیه پنیرهای گران قیمت از شیر الاغ در کشور مستند نیست. این سازمان از رسانه‌ها خواست تا قبل از پرداختن به موضوعات چالش‌برانگیز، از حوزه‌های تخصصی مرتبط صحت و سقم موضوع را بررسی کنند.

براساس بررسی‌های انجام شده توسط اداره کل فراورده‌های غذایی، علیرغم تنوع در تولید انواع و اقسام پنیرهای پاستوریزه با کیفیت بالای جهانی، هیچ مجوزی برای تولید پنیر از شیر الاغ حتی با ادعای درمانی صادر نشده است. روابط عمومی سازمان غذا و دارو تأکید کرد که این موضوع از اساس باطل بوده و احتمال دارد به دلیل بی‌دقتی در نگارش از سوی منبع نخست خبر منتشر شده باشد.

کشاورزی

شناسه : 443263
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا