داوطلبان کنکور ۱۴۰۴ بخوانند

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی برنامه زمانی آزمون‌‌های کنکور سراسری سال ۱۴۰۴ را منتشر کرد که شامل تاریخ‌های ثبت‌نام و برگزاری کنکور، دکتری، کارشناسی ارشد و کاردانی به کارشناسی است.

جهان صنعت نیوز – سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور زمان‌بندی آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۴ را اعلام کرد. بر اساس این برنامه، ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از ۲۰ تا ۲۶ آبان ۱۴۰۳ انجام می‌شود و آزمون در ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد. نوبت دوم ثبت‌نام کنکور در نیمه دوم اسفند ۱۴۰۳ صورت می‌گیرد و آزمون آن در ۵ و ۶ تیر ۱۴۰۴ خواهد بود.

اعلام برنامه زمانی آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۴

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به تازگی برنامه زمانی آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۴ را منتشر کرده است. این برنامه شامل تاریخ‌های ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های مختلف از جمله کنکور سراسری، دکتری، کارشناسی ارشد و کاردانی به کارشناسی است.

زمان‌بندی ثبت‌نام و برگزاری کنکور سراسری

بر اساس جدول زمان‌بندی اعلام شده، ثبت‌نام برای نوبت اول کنکور سراسری از ۲۰ تا ۲۶ آبان ۱۴۰۳ خواهد بود و آزمون نوبت اول در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار می‌شود. نوبت دوم ثبت‌نام کنکور سراسری در نیمه دوم اسفند ۱۴۰۳ انجام می‌شود و آزمون آن در ۵ و ۶ تیر ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد.

تاریخ‌های مهم برای آزمون‌های دیگر

ثبت‌نام برای آزمون دکتری از ۲۹ مهر تا ۵ آبان ۱۴۰۳ انجام می‌شود و آزمون دکتری در عصر پنجشنبه دوم اسفند ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد از ۲۲ تا ۲۷ مهر ۱۴۰۳ فرصت دارند تا ثبت‌نام کنند و آزمون این مقطع در ۲ و ۳ اسفند ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

برای آزمون کاردانی به کارشناسی، ثبت‌نام در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول ثبت‌نام از ۲۵ تا ۳۱ خرداد و مرحله دوم از دوم تا ۶ شهریور ۱۴۰۳ است. آزمون کاردانی به کارشناسی در ۷ شهریور ۱۴۰۴ برگزار می‌شود. متقاضیان کاردانی ویژه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای نیز باید از ۱۵ تا ۲۱ تیر ۱۴۰۳ برای مرحله اول ثبت‌نام کنند و مرحله دوم از دوم تا هفتم شهریور انجام می‌شود. آزمون این مقطع نیز در ۷ شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 443314
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا