قیمت دلار به زیر ۶۰ هزار تومان باز می‌گردد؟

بازار ارز ایران در صورت عدم وقوع تنش‌های جدید، به آرامش خواهد رسید و قیمت دلار به زیر ۶۰ هزار تومان بازخواهد گشت.

جهان صنعت نیوز – سید یوسف حسینی، عضو اتاق بازرگانی ایران، در واکنش به نوسانات ارزی اخیر و شهادت اسماعیل هنیه، بیان کرد که این نوسانات بیشتر یک موج هیجانی است و در صورت عدم وقوع تنش‌های جدید در منطقه، قیمت دلار به زیر ۶۰ هزار تومان بازخواهد گشت. وی معتقد است که نوسانات اخیر نیز مانند گذشته یک حباب است و دلیل اقتصادی و بنیادی ندارد.

تحلیل بازار ارز در واکنش بازار به تنش‌های منطقه‌ای

سرویس طلا و ارز : سید یوسف حسینی، عضو اتاق بازرگانی ایران، اظهار داشت که نوسانات ارزی اخیر در پی شهادت اسماعیل هنیه و تنش‌های منطقه‌ای، یک موج هیجانی است که مشابه تجربیات قبلی از تبعات تنش‌های داخلی و منطقه‌ای است. وی تاکید کرد که این نوسانات در بازار ارز نیز مانند نوسانات گذشته، بیشتر ناشی از عوامل سیاسی و امنیتی است تا اقتصادی و بنیادی.

قیمت دلار دوباره به کانال ۵۰ هزار تومانی باز می‌گردد؟

حسینی با اشاره به اینکه نوسانات قیمت ارز در یک سال گذشته نیز به دلیل اخبار و اتفاقات سیاسی به وجود آمده بود، اظهار امیدواری کرد که در صورت عدم وقوع تنش‌های جدید در منطقه، بازار ارز به آرامش خواهد رسید. او پیش‌بینی کرد که قیمت دلار در بازار آزاد دوباره به زیر ۶۰ هزار تومان بازخواهد گشت.

پیش بینی قیمت دلار

این عضو اتاق بازرگانی ایران معتقد است که نوسانات ارزی اخیر نیز همانند گذشته، یک حباب است که دلیل اقتصادی و بنیادی ندارد. وی خاطر نشان کرد که اگر در روزهای آتی هیچ تنش تازه‌ای در منطقه رخ ندهد، از اواسط هفته آینده شاهد فروکش کردن قیمت ارز خواهیم بود. حسینی تأکید کرد که در صورت ثبات وضعیت سیاسی و امنیتی، احتمال کاهش قیمت دلار مانند تیرماه بسیار بالاست.

منبع: ایسنا

طلا و ارز

شناسه : 443330
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا