حقوق مرداد بازنشستگان بر مبنای همسان‌سازی پرداخت می‌شود؟

بازنشستگان منتظر صدور احکام جدید حقوقی بر مبنای همسان‌سازی هستند که هنوز نهایی نشده است.

جهان صنعت نیوز – بیش از ده روز از ابلاغ آیین‌نامه همسان‌سازی به صندوق‌های بازنشستگی می‌گذرد، اما بازنشستگان همچنان منتظر صدور احکام جدید حقوقی خود هستند. صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده به زودی احکام جدید صادر می‌شود، ولی هنوز خبری از آن نیست. در تامین اجتماعی نیز نشست نهایی برای تصمیم‌گیری درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان برگزار نشده و مشخص نیست که حداقل‌بگیران مشمول این متناسب‌سازی خواهند شد یا فقط یک میلیون تومان کمک معیشتی دریافت می‌کنند.

ابلاغ آیین‌نامه همسان‌سازی به صندوق‌های بازنشستگی

بیش از ده روز از ابلاغ آیین‌نامه همسان‌سازی به صندوق‌های بازنشستگی کشور می‌گذرد و بازنشستگان امیدوارند تا پیش از پرداخت حقوق مرداد، احکام حقوقی جدید آن‌ها بر مبنای محاسبات متناسب‌سازی صادر و حقوق‌ها بر این اساس پرداخت شود.

وضعیت صندوق بازنشستگی کشوری

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده که به زودی احکام جدید صادر خواهد شد، اما تاکنون خبری از صدور این احکام نیست. این تأخیر نگرانی‌هایی را برای بازنشستگان ایجاد کرده که آیا حقوق مرداد بر مبنای احکام جدید پرداخت خواهد شد یا خیر.

وضعیت تامین اجتماعی و حداقل‌بگیران

در تامین اجتماعی نیز، نشست نهایی میان کانون عالی بازنشستگان و مدیران ارشد سازمان هنوز برگزار نشده و به همین دلیل مشخص نیست که آیا حداقل‌بگیران نیز مشمول همسان‌سازی خواهند شد یا تنها یک میلیون تومان کمک معیشتی دریافت خواهند کرد.

ابهام در همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

در این شرایط، هنوز مشخص نیست که کار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان قبل از پایان مرداد به سرانجام برسد و انتظار طولانی بازنشستگان به پایان برسد. بازنشستگان به شدت منتظر صدور احکام جدید هستند تا بتوانند با اطمینان بیشتری به برنامه‌ریزی مالی خود بپردازند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان

شناسه : 443336
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا