جزئیات بسته اینترنتی ۲۰۰ گیگ رایگان + نحوه فعال سازی

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بسته اینترنتی ۲۰۰ گیگی رایگان هدیه می‌دهد.

جهان صنعت نیوز – همزمان با روز خبرنگار، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتور اول تلفن همراه، بسته‌های اینترنتی رایگان به خبرنگاران هدیه می‌دهند. اپراتور اول تلفن همراه اعلام کرده که به مناسبت روز خبرنگار و سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران، بسته ۲۰۰ گیگابایتی یک‌ساله به خبرنگاران هدیه می‌دهد و فعال شدن این بسته از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد. همچنین، خبرنگاران می‌توانند از طریق سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نسبت به ثبت نام و دریافت این بسته اقدام کنند.

بسته اینترنتی رایگان به مناسبت روز خبرنگار

همزمان با ۱۷ مردادماه، که به عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به رسم هر سال، یک بسته اینترنتی رایگان به خبرنگاران هدیه می‌دهد. امسال نیز این هدیه تکرار می‌شود و اپراتور اول تلفن همراه اعلام کرده است که در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار و ۱۹ مرداد سی‌امین سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران، بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به خبرنگاران کشور هدیه خواهد داد.

فعال‌سازی و نحوه دریافت بسته

بر اساس اعلام اپراتور اول تلفن همراه، فعال شدن این بسته ۲۰۰ گیگابایتی یک‌ساله با ارسال پیامک به خبرنگاران اطلاع‌رسانی می‌شود. خبرنگارانی که هنوز بسته اینترنتی سال گذشته خود را به طور کامل مصرف نکرده‌اند، می‌توانند پس از پایان مهلت زمانی یا اتمام حجم بسته فعلی، از بسته جدید استفاده کنند. سال گذشته نیز خبرنگاران برای دریافت بسته اینترنتی رایگان خود به مناسبت روز خبرنگار، با مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند می‌توانستند نسبت به ثبت نام و دریافت آن اقدام کنند.

دانش و فناوری

شناسه : 443530
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا