زمان اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۳+مهلت انتخاب رشته

آخرین فرصت انتخاب رشته محل در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۱۴۰۳ آغاز شد. داوطلبان تا فردا فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه ۱۰ خرداد و جمعه ۱۱ خرداد در چهار نوبت صبح و بعدازظهر در ۳۴ حوزه امتحانی در سراسر کشور با حضور ۵۸ هزار و ۶۲۹ داوطلب برگزار شد. داوطلبان در ۸۹ رشته کارشناسی ارشد به رقابت پرداختند.

بر اساس دفترچه انتخاب رشته محل در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۱۴۰۳ ظرفیت پذیرش تعداد ۴ هزار و ۹۴۷ نفر است که بیشترین ظرفیت مربوط به رشته پرستاری داخلی – جراحی است.

براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی آخرین فرصت برای انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۱۴۰۳ از صبح امروز یکشنبه ۱۴ مرداد آغاز شده و این فرصت تا ساعت ١٣ دوشنبه ۱۵ مرداد ادامه دارد.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد علوم پزشکی 

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۱۴۰۳ نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در رشته‌های مورد پذیرش دانشگاه شاهد، صلاحیت عمومی متقاضیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در رشته‌های مورد پذیرش این دانشگاه که در زمان مقرر نسبت به انتخاب آن اقدام کرده اند، همانند مراحل قبلی با وارد کردن کد رهگیری در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی می‌توانند نتیجه خود را مشاهده کنند.

اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفاً بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب است و هیچگونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن و … برای داوطلب ایجاد نمی‌کند. زمان مصاحبه رشته‌های مورد پذیرش دانشگاه شاهد، ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ است و داوطلبان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به وب سایت دانشگاه شاهد www.shahed.ac.ir مراجعه کنند.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی زنجان اعلام کرده است این دانشگاه فاقد خوابگاه دولتی است.

هرگونه تغییر در هریک از مراحل آزمون، از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

مهر

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 443535
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا