آخرین مهلت ثبت نام بازنشستگان کشوری

صندوق بازنشستگی کشوری برای تسهیل حضور بازنشستگان در اربعین، خدماتی از قبیل موکب، اسکان و برنامه فرهنگی ارائه می‌دهد. مهلت ثبت‌نام تا ۱۴ مرداد است.

جهان صنعت نیوز – صندوق بازنشستگی کشوری به منظور تسهیل حضور بازنشستگان در راهپیمایی اربعین حسینی، مجموعه‌ای از خدمات شامل برپایی موکب، اسکان و برنامه‌های فرهنگی ارائه داده است. ثبت درخواست برای استفاده از این خدمات از ۱۱ مرداد آغاز شده و امروز ۱۴ مرداد آخرین فرصت برای ثبت نام است. زائران از ۲۰ مرداد تا ۳ شهریور در موکب صندوق پذیرش خواهند شد و برای تشرف به زیارت اربعین حسینی، متقاضیان باید در سامانه سماح ثبت نام کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. لازم به ذکر است که ثبت ‌نام در سامانه هیچ تعهدی برای صندوق جهت اعزام و حمل و نقل ایجاد نمی‌کند.

خدمات صندوق بازنشستگی کشوری برای زائرین اربعین

سرویس اجتماعی: صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل حضور بازنشستگان در راهپیمایی اربعین حسینی، مجموعه‌ای از خدمات زیارتی و فرهنگی ارائه کرده است. این خدمات شامل برپایی موکب، اسکان بازنشستگان و همراهان آنان و برنامه‌های فرهنگی متنوع است.

نحوه ثبت نام و مهلت پایانی

متقاضیان از ۱۱ مرداد می‌توانستند از طریق سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی https://eservices.cspf.ir/Auth-api درخواست خود را ثبت کنند. با توجه به اعلام قبلی صندوق، امروز ۱۴ مرداد آخرین فرصت برای ثبت این درخواست است.

زمان و مکان پذیرش زائران

زمان پذیرش زائران در موکب صندوق بازنشستگی از ۲۰ مردادماه تا ۳ شهریور ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، برای تشرف به زیارت اربعین حسینی، متقاضیان باید ابتدا در سامانه سماح ثبت نام کرده و کلیه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. سپس می‌توانند به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه و برای استفاده از محل اسکان و سایر خدمات ثبت نام نمایند.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 443558
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا