ماجرای دستگیری سردار کرمی به اتهام جاسوسی چیست؟

فرماندهان فراجا ادعای دستگیری سردار حسن کرمی به دلیل جاسوسی را تکذیب کردند.

جهان صنعت نیوز – صبح امروز برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند. که سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا، به اتهام جاسوسی در پرونده ترور شهید هنیه دستگیر شده است. با این حال، بر اساس پیگیری از فرماندهان فراجا، این ادعاها کاملاً کذب بوده و ساخته دشمنان است. سردار کرمی نیز صبح امروز در محل کار خود حاضر شده و هیچ‌یک از این اخبار صحت ندارد.

تکذیب شایعات دستگیری سردار حسن کرمی

صبح امروز برخی از افراد در شبکه‌های اجتماعی ایکس و تلگرام ادعا کردند که سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا، به اتهام جاسوسی در پرونده ترور شهید هنیه دستگیر شده است.

تکذیب فرماندهان فراجا

فرماندهان فراجا اعلام کردند که این مطالب کاملاً کذب و ساخته شده توسط دشمنان است. سردار حسن کرمی صبح امروز در محل کار خود در مقر فرماندهی یگان‌های ویژه حضور داشته و هیچ‌یک از این اخبار صحت ندارد.

حضور سردار کرمی در محل کار

سردار کرمی صبح امروز به صورت معمول در محل کار خود حاضر شده و به وظایف روزانه خود پرداخته است. این شایعات بی‌اساس به‌سرعت توسط مسئولین فراجا رد شد و تأکید شد که این اخبار تنها با هدف ایجاد تشویش و اختلال در افکار عمومی منتشر شده‌اند.

شایعات بی‌اساس در شبکه‌های اجتماعی

این گونه شایعات بی‌اساس در شبکه‌های اجتماعی معمولاً با هدف تضعیف اعتماد عمومی و ایجاد تفرقه منتشر می‌شوند. فرماندهان فراجا تأکید کردند که هیچ‌گونه موردی مبنی بر دستگیری سردار کرمی به دلیل جاسوسی وجود ندارد و وی به صورت عادی به کار خود ادامه می‌دهد.

سیاسی

شناسه : 443583
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا