شرایط فروش فوری و پیش‌فروش ایران خودرو ویژه مرداد

شرایط فروش سورن پلاس بنزینی برای منتخبین سامانه یکپارچه خودروهای داخلی در مرداد ماه ۱۴۰۳ توسط ایران خودرو اعلام شد.

جهان صنعت نیوز – شرکت ایران خودرو شرایط فروش خودروی سورن پلاس بنزینی را برای منتخبین سامانه یکپارچه خودروهای داخلی در مردادماه ۱۴۰۳ اعلام کرده است. در این برنامه فروش، اولویت‌های بهار، تابستان و پاییز ۱۴۰۳ تعیین شده‌اند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه، نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.

اعلام شرایط فروش سورن پلاس بنزینی برای منتخبین سامانه یکپارچه خودروهای داخلی

سرویس خودرو :شرکت ایران خودرو شرایط فروش خودروی سورن پلاس بنزینی را برای منتخبین سامانه یکپارچه خودروهای داخلی در مردادماه ۱۴۰۳ اعلام کرد. این شرایط شامل سه دوره اولویت بهار، تابستان و پاییز ۱۴۰۳ می‌باشد.

اولویت‌های فروش و زمان تحویل خودرو

در این برنامه فروش، برای هر یک از اولویت‌ها، دو نوع شرایط پرداخت پیش‌بینی شده است: فروش فوق العاده و پیش فروش. در شرایط فروش فوق العاده، مبلغ نهایی خودرو به صورت یکجا و در شرایط پیش فروش، مبلغی به عنوان پیش پرداخت تعیین شده و باقی مبلغ در زمان تحویل خودرو دریافت خواهد شد. قیمت نهایی خودرو نیز بر اساس نرخ روز محاسبه می‌شود.

برنامه فروش فوق العاده

در فروش فوق العاده، قیمت سورن پلاس بنزینی برای متقاضیان با اولویت بهار ۱۴۰۳، تابستان ۱۴۰۳ و همچنین برای متقاضیان با اولویت پاییز ۱۴۰۳ مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان و زمان تحویل ۹۰ روزه است.

برنامه پیش فروش

در شرایط پیش فروش، مبلغ پیش پرداخت ۲۳۴ میلیون تومان و قیمت خودرو غیر قطعی است. موعد تحویل خودرو برای  متقاضیان با اولویت بهار و تابستان ۱۴۰۳، بهمن ماه ۱۴۰۳ است. برای متقضایان با اولویت پاییز ۱۴۰۳، زمان تحویل اسفند ۱۴۰۳ خواهد بود.

فروش فوری پیش فروش ایران خودرو

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 443608
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا