الجزیره به مقل از منابع آگاه؛

پاسخ ایران به اسرائیل تند و دردناک خواهد بود

یک منبع رسمی ایرانی به الجزیره اعلام کرد هرگونه پاسخ ایران به اقدامات اسرائیل تند و دردناک خواهد بود.

جهان صنعت نیوز – یک منبع رسمی ایرانی به الجزیره گفت که تهران دو پیام مهم به صفدی، وزیر خارجه اردن، خواهد داد؛ یکی به رهبری اردن و دیگری به آمریکا و اسرائیل. این منبع تاکید کرد که تهران پاسخ تند و دردناکی به نقض حق حاکمیت خود توسط اسرائیل خواهد داد و میانجیگری‌ها بی‌فایده است. اسرائیل با تخطی از همه تابوها باید بهای گران این اقدامات خود را بپردازد.

پیام‌های تهران به اردن، آمریکا و اسرائیل: پاسخی تند و دردناک

سرویس سیاسی : یک منبع رسمی ایرانی به الجزیره اعلام کرد که تهران دو پیام مهم به ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن، ارسال خواهد کرد؛ یکی به رهبری اردن و دیگری به آمریکا و اسرائیل. این منبع تاکید کرد که بعید به نظر می‌رسد تهران پاسخ‌ندادن یا پاسخ نمادین به اقدامات اسرائیل را بپذیرد و هر پاسخی که داده شود تند و دردناک خواهد بود.

نقض حق حاکمیت ایران توسط اسرائیل

این منبع تصریح کرد که اسرائیل شدیداً حق حاکمیت ایران را نقض کرده و اکنون میانجی‌هایی را برای مهار اقدامات خود می‌فرستد، اما این میانجیگری‌ها بی‌فایده است. به گفته وی، اسرائیل در تلاش است تا تهران را وادار به عدم پاسخگویی کند تا ایران را به عنوان یک کشور ضعیف و بدون بازدارندگی واقعی جلوه دهد.

بهای سنگین برای تخطی از تابوها

این منبع ایرانی خاطرنشان کرد که اسرائیل با تخطی از همه تابوها باید بهای سنگین این اقدامات خود را بپردازد و تهران هیچ شکی ندارد که این بها گران خواهد بود. وی افزود که اسرائیل باید بفهمد که هرگونه تجاوز به حق حاکمیت ایران پاسخ تند و قاطعی به دنبال خواهد داشت و ایران این تجاوزات را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

 

منبع: اکوایران

سیاسی

شناسه : 443635
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا