قیمت سهند محصول جدید سایپا مشخص شد / فیس لیفت ساینا ۱۴ میلیون گران‌تر از شاهین!

قیمت نهایی سهند محصول جدید سایپا و پارس خودرو مشخص شد و قیمت آن حتی از شاهین بالاتر خواهد بود.

جهان صنعت نیوز –  سهند، نسخه فیس‌لیفت ساینا و در تیپ S با امکانات پایه نظیر غربیلک فرمان D شکل، پایش باد تایرها، تهویه نیمه اتوماتیک و دو ایربگ به بازار عرضه می‌شود. آنگونه که برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند قیمت این خودرو حتی از شاهین که به نوعی بهترین محصول سایپا محسوب می‌شود بیش‌تر خواهد بود!

قیمت نهایی سهند پارس خودرو اعلام شد

سرویس خودرو : قیمت نهایی سهند پارس خودرو، که نسخه فیس‌لیفت ساینا محسوب می‌شود، مبلغ ۴۵۹ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان تعیین شده است. این در حالی است که قیمت کارخانه‌ای شاهین بر اساس آخرین به روزرسانی در حدود ۴۴۰ میلیون تومان است

معرفی سهند

سهند در نسخه S که تیپ پایه دستی این خودرو است، کمترین امکانات و تجهیزات را ارائه می‌کند. این امکانات شامل غربیلک فرمان D شکل، پایش باد تایرها، تهویه نیمه اتوماتیک، دو ایربگ، تریم داخلی دورنگ، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، سنسور دنده‌عقب، دی‌لایت، کنترل کشش و کنترل پایداری، ترمز کمکی و کمکی شروع حرکت در سربالایی می‌شود.

تفاوت‌ها و شباهت‌ها با ساینا

در سهند S خبری از نمایشگر لمسی، سانروف، رینگ آلومینیومی، دکمه‌های کنترلی روی غربیلک فرمان، سنسور باران، دوربین دید عقب و صندلی‌های چرمی نیست. این یعنی اساساً امکانات سهند S خیلی بیشتر از ساینا نیست اما با این‌ وجود، طراحی داخلی جدید و تریم دورنگ فضای بهتری را نسبت به ساینا ایجاد کرده است.

مشخصات فنی سهند

سهند با موتور M15 GS (I) با حجم ۱.۵ لیتر و ۴ سیلندر ۸ سوپاپ که قدرت ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر تولید می‌کند، عرضه می‌شود. این خودرو دارای گیربکس ۵ سرعتهٔ دستی است، در حالی که گیربکس اتوماتیک CVT به تیپ‌های L و E اختصاص دارد.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 443651
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا