جزئیات دریافت وام اربعین ویژه دانشجویان اعلام شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: وام پیاده روی اربعین همانند سال گذشته به دانشجویان پرداخت می‌شود و دانشجویان متقاضی می‌توانند با مراجعه به معاونت دانشجویی و یا دفتر نهاد رهبری در دانشگاه خود برای دریافت وام اربعین ثبت نام کنند.

به گزارش سرویس بانک و بیمه جهان صنعت نیوز، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان درخصوص وام دانشجویی پیاده روی اربعین و شرایط آن گفت: وام پیاده روی اربعین همانند سال گذشته به دانشجویان پرداخت می‌شود و دانشجویان متقاضی می‌توانند با مراجعه به معاونت دانشجویی و یا دفتر نهاد رهبری در دانشگاه خود برای دریافت وام اربعین ثبت نام کنند.

گنجی افزود: اسامی دانشجویانی که درخواست وام می‌‎دهند با تایید دانشگاه محل تحصیل به دفتر مرکزی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و سپس به صندوق رفاه دانشجویان ارسال می‌شود و وام‌ها از طریق صندوق رفاه دانشجویان و بانک توسعه تعاون به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مبلغ وام اربعین نیز گفت: هنوز مبلغ وام تعیین نشده و مبلغ وام‌ها در شهرها مختلف متفاوت است. به طور مثال مبلغ وام اربعین برای دانشجویان سیستان و بلوچستان یا خراسان شمالی،جنوبی و رضوی و در کل استان‌های مرز شرقی، به علت مسافت طولانی‌تر بیشتر خواهد بود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اضافه کرد: نهاد رهبری باید لیست دانشجویان را ارسال کند و صندوق رفاه فقط وام‌ها را پرداخت می‌کند.

تسنیم

بانک و بیمه

شناسه : 443677
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا