نتانیاهو: ایران به دنبال محاصره کردن ماست

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آمادگی تل آویو برای مقابله با حملات احتمالی به این رژیم خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز، به نقل از الجزیره، ترور اسماعیل هنیه، از رهبران برجسته حماس و تشدید توحش در غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی به روشنی نشان می‌دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال مذاکره و توافق صلح به منظور تبادل اسرا و استقرار آتش بس در غزه نیست. موضوعی که مقامات حماس بارها بر آن تاکید کرده‌اند.

بر این اساس، نتانیاهو در جدیدترین لفاظی‌های خود بار دیگر بر تشدید حملات بر غزه تاکید کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی برخلاف مواضع پیشین خود برای مذاکره با حماس، گفت: من بر این باورم تنها افزایش فشارهای نظامی بر حماس در غزه می‌تواند در نهایت ما را به تمامی اهداف خود در جنگ برساند.

وی در ادامه با اشاره به وعده انتقام ایران و محور مقاومت به دلیل ترور اسماعیل هنیه در تهران، افزود: ایران و نیروهای نیابتی اش به دنبال محاصره کردن ما هستند. ما مصمم به ایستادن در برابر آنها در تمامی مکان‌ها و تمامی جبهه‌ها از نزدیک تا دور هستیم. هر کس به ما آسیب بزند بهای سنگینی بابت آن پرداخت خواهد کرد.

تهدید نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که اکنون آمریکا با تمام قوا حضور خود در منطقه را تقویت کرده است تا از این رژیم در برابر حمله احتمالی ایران محافظت کند.

واشنگتن در حمله ۱۴ آوریل ایران به سرزمین‌های اشغالی نقش اصلی را در دفاع هوایی از رژیم صهیونیستی برعهده داشت به طوری که سامانه پدافندی این رژیم در مقابله با حمله تهران ناتوان بوده و این آمریکا و متحدانش از جمله فرانسه و انگلیس بودند که اقدام به دفاع از تل آویو کردند.

منبع: مهر

سیاسی

شناسه : 443719
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا