سایپا قیمت جدید دو مدل کوییک را اعلام کرد

سایپا قیمت جدید برخی محصولات خود، از جمله کوییک GX-L و کوییک GXR-L را اعلام کرد.

جهان صنعت نیوز – سایپا قیمت جدید محصولات کوییک GX-L و GXR-L را اعلام کرده است. قیمت کوییک GXL در اواخر آبان ۱۴۰۲ برابر با ۳۶۰ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان تعیین شد و نسخه بدون آپشن آن با سیستم ESC به ۳۷۳ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید. کوییک GXR-L نیز اوایل بهمن ماه ۱۴۰۲ با قیمت ۳۷۱ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شد و قیمت نهایی امروز آن با سیستم ESC به ۳۸۴ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان اعلام شده است.

 اعلام قیمت‌های جدید سایپا برای محصولات کوییک

سرویس خودرو: سایپا اخیراً قیمت جدید برخی از محصولات خود را اعلام کرده است. این اعلامیه شامل قیمت‌های جدید برای کوییک GX-L و کوییک GXR-L می‌شود.

 قیمت کوییک GX-L

کوییک GX-L که در اواخر آبان ۱۴۰۲ به قیمت ۳۶۰ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان تعیین شد، نسخه‌ای با آپشن‌های محدودتر از کوییک GX است. حرف L در تیپ GXL نشان‌دهنده نسخه لوآپشن کوییک است. نمونه بدون آپشن این خودرو با سیستم ESC به قیمت ۳۷۳ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان برای مصرف‌کننده نهایی عرضه می‌شود.

 مشخصات فنی کوییک GX-L

این خودرو از موتور M15I مگاموتور با حجم ۱۵۰۳ سی‌سی بهره می‌برد که قادر است ۹۰ اسب بخار قدرت در ۵۲۵۰ دور در دقیقه و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر در ۴ هزار دور در دقیقه تولید کند. این نیرو از طریق گیربکس پنج سرعته دستی به محور جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق جلو مک‌فرسون و تعلیق عقب تیر پیچشی یکپارچه از دیگر ویژگی‌های این خودرو است. همچنین این موتور با مصرف سوخت ۶.۹۳ لیتر در هر صد کیلومتر دارای استاندارد یورو پنج است.

 امکانات و تجهیزات کوییک GX-L

سایپا هنوز اعلام نکرده که کدام یک از امکانات استاندارد کوییک GX در نسخه GXL حذف شده است. اما کوییک GX دارای امکاناتی مانند مولتی‌مدیا ۷ اینچی، فرمان دی-کات، دوربین دید عقب، اتولایت، TPMS، دیلایت، چراغ همراهی جلو، سنسور پارک عقب، آیینه‌های جانبی برقی، و ایربگ راننده و سرنشین کناری بود.

قیمت کوییک GXR-L

قیمت کوییک GXR-L اوایل بهمن ماه ۱۴۰۲ به ۳۷۱ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان رسید و قیمت نهایی امروز این خودرو با سیستم ESC برای مصرف‌کننده ۳۸۴ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان اعلام شده است.

خودرو

شناسه : 443755
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا