آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس، از عدم واریز سه میلیون تومان علی‌الحساب همسان‌سازی به حساب برخی بازنشستگان خبر داد و خواستار پیگیری دولت شد.

جهان صنعت نیوز – حاجی دلیگانی، نماینده مجلس، اعلام کرد که سه میلیون تومان علی‌الحساب به حساب برخی بازنشستگان واریز نشده و این مسئله نیازمند پیگیری است. وی همچنین بر لزوم بررسی وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و تعیین تکلیف بازنشستگان کشوری و لشکری تأکید کرد.

پیگیری مسئله واریز نشدن سه میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان

سرویس اقتصاد کلان : حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، به مسئله واریز نشدن سه میلیون تومان علی‌الحساب به حساب برخی بازنشستگان اشاره کرد و اظهار داشت که این موضوع نیازمند پیگیری جدی است. وی افزود که به دولت در این خصوص تذکر داده‌ایم.

وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

حاجی دلیگانی همچنین درباره آخرین وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت که در این زمینه با رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس صحبت‌هایی داشته و ضرورت بررسی دقیق این موضوع را مطرح کرده است. وی خاطرنشان کرد که برخی از حداقل‌بگیران از عدم متناسب‌سازی حقوق‌ها گلایه‌مند هستند و علاوه بر آن، هنوز وضعیت متناسب‌سازی حقوق سایر بازنشستگان کشوری و لشکری نیز تعیین تکلیف نشده است.

لزوم اجرای قانون توسط دولت

این نماینده مجلس تأکید کرد که با توجه به وجود قانون مربوط به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، دولت باید هرچه سریع‌تر شرایط اجرایی لازم را فراهم کند. حاجی دلیگانی با تأکید بر اهمیت رعایت حقوق بازنشستگان، خواستار اقدامات فوری دولت در این زمینه شد.

اقتصاد کلان

شناسه : 443793
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. سلام روزانه از طریق صرافی ها ۵۰ میلیون دلار درآمد افغان های ساکن ایران به سمت افغانستان ارسال می‌شود. یکی از عوامل گرانی دلار همین فرار دلار توسط افغانی ها است.‌دولت محترم باید زمینه را برای برگشت افغان ها به کشورشان را مهیا کند. مسائل امنیتی هم که کار وزارت کشور است. کشوری که درحال جنگ با آمریکا و اسرائیل است باید مواظب افراد نفوذی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا