خبر خوش برای خریداران دنا پلاس و سورن

ایران خودرو واگذاری دنا پلاس و سورن بنزینی را برای متقاضیان سامانه یکپارچه با قیمت‌های قبلی را تسریع می‌کند.

جهان صنعت نیوز -ایران خودرو با اعلام دو اطلاعیه، واگذاری خودروهای دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و سورن بنزینی را برای متقاضیانی که سال گذشته ثبت‌نام کرده بودند و موعد تحویل آنها سال ۱۴۰۳ بود، تسریع می‌کند. این اقدام پس از عدم دریافت مجوز افزایش قیمت از وزارت صمت صورت گرفته است. متقاضیان می‌توانند گزینه‌های دیگری مانند دنا پلاس آپشنال یا تارا V4 LX را نیز انتخاب کنند.

واگذاری سریع دنا پلاس و سورن بنزینی توسط ایران خودرو

سرویس خودرو : ایران خودرو با انتشار دو اطلاعیه جدید، متقاضیان خودروهای دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و سورن بنزینی را سورپرایز کرد. این خودروساز اعلام کرده است که واگذاری این دو خودرو به ثبت‌نام کنندگان سال گذشته که موعد تحویل آنها برای سال ۱۴۰۳ تعیین شده بود، به زودی آغاز می‌شود. این تصمیم در حالی اتخاذ شده که تلاش‌های ایران خودرو برای دریافت مجوز افزایش قیمت از وزارت صمت ناکام مانده است.

افزایش قیمت تایید نشد

ایران خودرو تلاش داشت تا پیش از پایان دولت سیزدهم مجوز افزایش قیمت جدیدی برای محصولات خود دریافت کند. اما این بار وزارت صمت حاضر به امضای مجوز افزایش قیمت نشد و ایران خودرو تصمیم گرفت واگذاری دنا پلاس و سورن بنزینی را در دستور کار قرار دهد.

گزینه‌های جدید برای متقاضیان دنا پلاس

براساس اطلاعیه‌های ایران خودرو، متقاضیانی که برای دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک ثبت‌نام کرده و موعد تحویل خودروی آنها پاییز ۱۴۰۳ بود، می‌توانند به جای آن، دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک آپشنال یا تارا V4 LX با گیربکس اتوماتیک را تحویل بگیرند. قیمت دنا پلاس آپشنال حدود ۷۰۰ میلیون تومان است که مشتریان می‌توانند به صورت نقدی پرداخت کنند. همچنین امکان پیش خرید این خودرو با پرداخت ۵۰ درصد مبلغ و تحویل در اسفند ۱۴۰۳ وجود دارد.

شرایط تحویل سورن بنزینی

ایران خودرو همچنین امکان واریز وجه برای سورن بنزینی را برای ثبت‌نام کنندگانی که موعد تحویل خودروهایشان بهار، تابستان و پاییز ۱۴۰۳ است، فراهم کرده است. سورن بنزینی با قیمت نقدی حدود ۴۷۰ میلیون تومان و تحویل ۹۰ روزه در دسترس است. متقاضیان می‌توانند این خودرو را به صورت پیش خرید نیز تحویل بگیرند. در این حالت، ۵۰ درصد مبلغ پرداخت و تحویل خودرو در بازه بهمن تا اسفند ۱۴۰۳ انجام می‌شود. توجه داشته باشید که الباقی قیمت خودرو با توجه به قیمت روز محاسبه و پیش از واگذاری دریافت خواهد شد.

خودرو

شناسه : 443835
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا