حفاظ استیل ضد زنگ برای دستگاه های خودپرداز بانکی

در این محتوا قصد داریم تا درباره ی حفاظ استیل ضد زنگ برای دستگاه های خودپرداز بانکی با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید :

مقدمه

بدون شک اغلب شما حفاظ استیل را دیده اید یا حداقل نام آن را شنیده اید. این حفاظ معمولا در درب های ورودی یا پنجره های انواع ساختمان ها اعم از ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری بکار می رود. استفاده از این حفاظ نه تنها امنیت ساختمان را افزایش می دهد بلکه بر زیبایی و جذابیت ساختمان نیز می افزاید.

در حال حاضر انواع حفاظ استیل ساخته می شود که در موارد مختلفی استفاده می شود. از این حفاظ در درب و پنجره ها، ساختمان های مسکونی، ویترین های فروشگاهی، بانک ها و موسسات، مراکز خرید، بالکن ها و … استفاده می شود.

حفاظ استیل چیست؟

همانطور که از نام این حفاظ مشخص است سازه ای است که به کمک استیل ساخته می شود. در حال حاضر استیل های مختلفی در بازار وجود دارد. استیل به کار رفته در این حفاظ از نوع استیل مقاوم با آلیاژ ۳۰۴ است. از آنجایی که از این حفاظ در محیط های بیرونی استفاده می شود استیل بکار رفته در آن باید مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی داشته باشد.

با توجه به این موضوع یک حفاظ استیل باید ویژگی های خاصی داشته باشد که عبارتند از:

  • در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد. به همین دلیل در ساخت این حفاظ از استیل با آلیاژ ۳۰۴ استفاده می شود. این استیل در برابر زنگ زدگی مقاوم و گزینه مناسبی برای محیط های مرطوب و آبی است.

  • باید مستحکم باشد. چرا که باید امنیت مکان هایی نظیر بالکن، درب ورودی، پنجره ها و … را تامین کند. این درب به عنوان یک بادیگارد عمل می کند و از سرقت و یا ورود افراد ناشناس به ساختمان جلوگیری می کند.

  • یک حفاظ استیل باید از سقوط افراد از طبقات بالاتر یا از پنجره ها جلوگیری کند.

  • باید مقاومت فیزیکی بالایی داشته باشد تا در برابر ضربه، فشار و تخریب مقاومت کند.

با توجه به این ویژگی ها در حال حاضر حفاظ های استیل را در دو دسته دیوارکوب و امنیتی تولید می کنند. حفاظ استیل امنیتی به منظور افزایش امنیت ساختمان ها استفاده می شود و از ورود افراد غیرمجاز جلوگیری می کند. این حفاظ معمولا در مکان هایی نظیر بانک و موسسات استفاده می گردد.

اما حفاظ دیوارکوب حفاظی است که از سقوط افراد جلوگیری می کند.

انواع حفاظ استیل

حفاظ استیل با توجه به نوع کاربرد خود به انواع مختلفی تقسیم می شود که عبارتند از:

  • حفاظ پنجره

  • حفاظ بانکی

  • حفاظ درب ورودی ساختمان

  • حفاظ بالکن

حفاظ بانکی چیست؟

یکی از پرطرفدارترین حفاظ های استیل حفاظ بانکی است. از آنجایی که امنیت حرف اول را در این حفاظ می زند این محصول را به شیوه خاصی تولید می کنند. به عنوان مثال در اتصال اجزای حفاظ استیل بانکی از جوش آرگون استفاده می شود.

همچنین بر روی قطعات این حفاظ از پروفیل و لوله های استیل استفاده می شود تا هم امنیت و هم زیبایی کافی داشته باشد. در واقع فاکتورهای امنیت و زیبایی با هم بکار گرفته می شود. برای افزایش امنیت این حفاظ از جوش و پیچ های بیشتری استفاده می شود.

البته حفاظ های استیل بانکی از نظر امنیت نیز متفاوت هستند. به عنوان مثال یکی از مستحکم ترین حفاظ های بانکی به گونه ای پیچ می شود که به هیچ وجه شکسته نمی شوند.

حفاظ های استیل بانکی به دو دسته فریم دار و بدون فریم تقسیم می شوند. معمولا از نوع فریم دار در درب ورودی بانک ها استفاده می شود که به صورت بازشو هستند. از حفاظ بانکی علاوه بر بانک ها در طلافروشی و صرافی ها نیز استفاده می شود.

از دیگر ویژگی های این حفاظ این است که نسبت به حفاظ های استیل درب و پنجره مستحکم تر و قوی تر است.

حفاظ استیل بانکی از پروفیل استیل۴۰×۴۰، لوله های استیلی و میلگرد آجدار تشکیل شده است.

قیمت حفاظ استیل ضد زنگ برای دستگاه های خودپرداز

عوامل موثر بر قیمت نصب

بدون شک یکی از مهمترین فاکتورها در زمان انتخاب و نصب این نوع حفاظ قیمت است. در این راستا باید بگوییم عوامل مختلفی بر قیمت نصب حفاظ استیل تاثیر می گذارد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون شک نوع و کیفیت استیل بکار رفته در این حفاظ از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت این محصول است. در این راستا باید بگوییم استیل های ضد زنگ ۳۰۴ و ۳۱۶ از سایر استیل ها باکیفیت تر، مقاوم تر و طبیعتا گران تر می باشند.

  • فاکتور بعدی متراژ حفاظ است. طبیعتا هرچه متراژ بیشتر باشد قیمت حفاظ استیل نیز افزایش می یابد. قیمت این حفاظ بر اساس متر مربع یا متر پایه محاسبه می گردد.

  • جنس گرید استیل بکار رفته در حفاظ نیز بر روی قیمت این محصول تاثیر می گذارد.

  • ضخامت قوطی و لوله از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت این حفاظ است. به این صورت که هرچه ضخامت بیشتر باشد قیمت حفاظ نیز افزایش می یابد.

  • طراحی و نوع طرح حفاظ نیز بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد. معمولا قیمت حفاظ های با طراحی پیچیده بیشتر است.

  • ثابت و متحرک بودن حفاظ از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت این محصول است. معمولا قیمت حفاظ های متحرک از حفاظ های ثابت بیشتر است.

حفاظ استیل ضد زنگ برای دستگاه های خودپرداز

انتخاب بهترین حفاظ استیل ضد زنگ با شرکت پارس استیل ایرانیان

در حال حاضر شرکت های مختلفی مشغول تولید انواع حفاظ استیل هستند. شرکت پارس استیل ایرانیان یکی از معتبرترین شرکت های داخلی است که این محصولات را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت به کاربران ارائه می دهد. این شرکت تولیدات متنوعی در زمینه استیل دارد که از جمله آن می توان به تولید قطعات نرده استیل، فروش لوله استیل دکوراتیو، پروفیل های استیل و زانو استیل اشاره کرد.

یکی از مهمترین محصولات این شرکت حفاظ های استیل بانکی هستند. این شرکت با تولید و همچنین واردات انواع لوله و پروفیل استیل انواع سازه های مدرن نظیر حفاظ های استیل بانکی را طراحی و اجرا می کند. از آنجایی که این شرکت بدون هیچ واسطه ای این محصولات را وارد می کند قیمت محصولات آن در قیاس با سایر رقبا کمتر و در عین حال باکیفیت تر می باشد.

 

این مطلب توسط جهان صنعت نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی

شناسه : 443888
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا