نتایج اولیه نوبت دوم کنکور سراسری اعلام شد

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام نتایج علمی اولیه شرکت‌کنندگان نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت. نمره‌کل و نمرات خام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هم اکنون در سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my. sanjesh. org در دسترس است. و داوطلبان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه یادشده، نمره کل و نمرات خام خود را مشاهده نمایند.

وی افزود: در حساب کاربری داوطلبانی که هم در آزمون سراسری نوبت اول و هم در نوبت دوم سال ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند. کارنامه علمی اولیه به صورت مجزا نمایش داده می‌شود. برای داوطلبانی که فقط در یکی از دو نوبت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده. و در جلسه آزمون حاضر شده‌اند. صرفاً کارنامه علمی مربوط به آزمونی که ثبت‌نام کرده‌اند، نمایش داده می‌شود.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد برخی جزئیات نتایج این آزمون تصریح کرد. هم‌زمان با اعلام کارنامه علمی آزمون سراسری نوبت دوم ۱۴۰۳، آن دسته از متقاضیانی که گروه آزمایشی اصلی آنان در دو یا چند نوبت متفاوت بوده. باید گروه آزمایشی اصلی که می‌خواهند از آن انتخاب رشته کنند. را حداکثر تا تاریخ ۱۸ مردادماه در حساب کاربری خود مشخص نمایند.

تمامی متقاضیان آزمون سراسری

پورعباس ادامه داد: برای تمامی متقاضیان آزمون سراسری اعم از افرادی که فقط در نوبت اول یا دوم و یا هر دو نوبت در سال ۱۴۰۲ یا ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند. کارنامه ملاک عمل برای انتخاب رشته در هر یک از گروه‌های آزمایشی اصلی و همچنین گروه هنر یا زبان که داوطلب در آن شرکت کرده است. شامل بیشترین نمره‌کل آزمون اختصاصی (کنکور)، نمره‌کل سابقه تحصیلی (آموزش و پرورش) و نمره‌کل نهایی، رتبه در سهمیه و رتبه کشوری. در حساب کاربری داوطلبان درج خواهد شد و بدیهی است. اطلاع‌رسانی لازم درخصوص این مورد و نحوه انتخاب رشته متعاقباً اعلام می‌شود.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات کامل و دقیق از نتایج اعلام شده، اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور را مطالعه کنند.

منبع: ایلنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 443998
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا