محدودیت پروازی در آسمان ایران تکذیب شد

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: هیچ محدودیت و یا ممنوعیت پروازی در جنوب غرب کشور و در ایران نداریم و تمامی پرواز‌ها طبق روال در حال انجام است.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه هیچ تغییری در میزان تعداد پروازهای خارجی نداشته ایم ، گفت: در حال حاضر روند پروازی مانند ماه های گذشته که روزانه ۱۶۰ تا ۲۰۰ پرواز بوده در حال انجام است و مشکلی در انجام پروازها نداریم.

وی افزود: در حال حاضر لوفت هانزا یک هفته پرواز خود را تعلیق کرده و ترکیش ایر هم به علت آنکه نتوانست پرواز شبانه خود را تغییر دهد دو پرواز خود را لغو کرد اما در حال حاضر روزانه ۵۰ پرواز به ترکیه انجام می شود‌.

چلندری بیان کرد:  هیچ محدودیت و یا ممنوعیت پروازی نداریم و این اعلام نوتام های پروازی شیطنت های رسانه ای است که اعلام می شود و اگر نوتام پروازی صادر شود در  لحظه از سوی سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌ها و شرکت‌ شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام می شود.

وی افزود: هیچ محدودیت و یا ممنوعیت پروازی در جنوب غرب کشور و در ایران نداریم‌ و تمامی پروازها طبق روال در حال انجام است‌.

باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 444190
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *