تعلیق در انتظار گرانفروشان بلیت اربعین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تعلیق یک تا سه ماه برای آژانس‌های متخلف در فروش بلیت‌های اربعین خارج از نرخ مصوب در نظر گرفته شده است.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: هیچ یک از ایرلاین ها حق فروش بلیت خارج از نرخ مصوب ۵ میلیون تومانی ندارند. وی گفت: فروش تمامی بلیت‌های بازه زمانی اربعین امسال در کل کشور از طریق سایت رسمی شرکت های دفاتر آنلاین فروش بلیت (‌OTA) و دفاتر خدمات مسافرت هوایی منتخب معرفی شده توسط شرکت های هواپیمایی به این سازمان انجام می شود.

وی اعلام کرد: هرگونه نمایش، عرضه و فروش بلیت بازه اربعین بالاتر از قیمت های تعیین شده ذیل بخشنامه های سازمان هواپیمایی کشوری تخلف است. یازرلو گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته با متخلفان برخورد آئین نامه‌ای به صورت تعلیق یک تا سه ماه فعالیت دفتر متخلف و معرفی به مراجع قضایی و سایر مراجع ذیصلاح انجام می شود.

وی افزود: در جهت آنکه شرکت های هواپیمایی تعلیق نشوند و زمینه برای ضرر و زیان فراهم نشود باید تمامی تعهدات لازم در این خصوص توسط مدیران عامل این دفاتر در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: هیچ یک از ایرلاین ها حق فروش گروهی و یا چارتری را هم ندارند. همچنین تا به امروز سازمان هواپیمایی مجوز تنها ۱۳ شرکت را صادر کرده است‌.

باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 444203
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *