قیمت رسمی ری را اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت رسمی ری را را اعلام کرد. این شرکت خودروساز برنامه دارد تا بزودی اولین کراس اوور ملی را به بازار عرضه کند.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، گروه صنعتی ایران خودرو در نامه ای به سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت مصوب ری را را اعلام کرد. با توجه به اینکه ایران خودرو یک شرکت پذیرفته شده. در بورس به حساب می آید. باید در قالب افشای اطلاعات قیمت جدید و تغییرات بهای محصولات خود را به سهام داران خود اعلام کند. برای همین است که قیمت رسمی ری را به این شیوه اعلام می شود.

 

ایران خودرو قیمت رسمی و مصوب ری را (Reera) را ۹۷۵ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۶۲ تومان اعلام کرده است. این قیمت بهای مصوب خودرو درب کارخانه است. و به این عدد هزینه های مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری، عوارض، بیمه و… اضافه می شود. بنابراین می توان گفت که قیمت نهایی ری را با احتساب هزینه های جاری. حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان خواهد بود.

مشخصات فنی

این کراس اوور مجهز پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربوشارژ با فناوری Dual VVTI یا همان EFP است. که قرار است بر روی محصولات دیگر ایران خودرو مانند دنا جوانان و یا نسخه هایی از تارا نیز قرار گیرد. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۰ نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده. را از طریق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی DAE به چرخ های جلو منتقل کند.

گرمکن صندلی های جلو، ۴ کیسه هوای، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری. سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سراشیبی، شیفتر پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، دسته دنده الکتریکی، اتوهلد، صندلی شش حالته برقی راننده، صندلی دو حالته برقی و دو حالته دستی شاگرد، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، شارژر وایرلس، سانروف برقی، نورپردازی داخل کابین و… از جمله امکانات و آپشن هایی است که در تیپ پایه ری را دیده می شود.

منبع: آخرین خودرو

 

خودرو

شناسه : 444230
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *