محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: از ساعت ۱۲ امروز محدودیت‌های ترافیکی برای محور‌های شریانی کشور از جمله محور‌های شمالی اعمال می‌شود.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، ایمان محرابی‌نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های شریانی و شمالی کشور اعمال شده است گفت: تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۷ مرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ مرداد ماه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

محرابی‌نیا در خصوص ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه هم گفت:ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در روز جمعه ۱۹ مرداد ماه، از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران – شمال به مقصد چالوس محدودیت تردد و از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

او گفت: از ساعت ۱۷ این روز از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محدودیت یک‌طرفه اعمال شده و از ساعت ۲۳ با اتمام این طرح، تردد وسایل نقلیه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه انجام خواهد شد، البته در صورت کم بودن حجم ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه پیش از زمان اعلامی اجرایی می‌شود.

تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور اظ‌ها رکرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودرو‌ها در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال، از ساعت ۷ صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

او اظهار کرد: تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع بوده و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، در روز جمعه ۱۹ مرداد ماه محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۷ مرداد و همچنین از ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۸ و ۱۹ مرداد ماه) تردد خودرو‌های کامیون و کامیونت (به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از محور هراز ممنوع است. از سویی محدودیت ترافیکی به صورت یک‌طرفه از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه ۱۹ مرداد ماه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 444316
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *