از ۲۵ مرداد تردد کامیون ممنوع است

به گفته رئیس پلیس راه ایران تردد کلیه کامیون‌ها در مسیرهای منتهی به مرز مهران از ۲۵ مردادماه ممنوع است.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه استان ایلام، صبح پنجشنبه ۱۸ مردادماه در ایلام، گفت: بنابر اطلاعیه پلیس راه راهور فراجا به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای برگزاری مراسم اربعین حسینی محدودیت ها و ممنوعیت‌های تردد در محورهای استان اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای محدودیت‌های طرح اربعین در استان ایلام به صورت، تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ الی روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ از محورهای منتهی به (دهلران _ مهران) ، (حمیل_ایلام)، (قلاجه_ایلام)، (ایلام_ملکشاهی_مهران) و (ایلام _ مهران ) ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان ایلام، ادامه داد: از تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ لغایت پایان طرح (۱۴۰۳/۰۶/۰۷) اعمال هرگونه محدودیت و ممنوعیت ترافیکی برای کلیه خودروها در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران با توجه به شرایط ترافیکی و بنابر صلاحدید مامورین در محل صورت خواهد گرفت و اطلاع‌رسانی لازم نیز در همان زمان انجام خواهد شد.

سرهنگ کهزادی خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان‌ عزیز، فهیم و قانون‌مند تقاضا می‌شود در زمان شروع محدودیت‌های ترافیکی نهایت همکاری را با مجموعه پلیس راه داشته باشند.

منبع: فارس

مسکن

شناسه : 444500
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *