چند جلد گذرنامه از اول محرم صادر شده است؟

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از اول محرم بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار گذرنامه زیارتی و عادی چاپ شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه اربعین حسینی که در مرز مهران برگزار شد. گفت: همراهی، همکاری و استقبال مردم برای تأمین گذرنامه زیارتی یعنی طرح منزل تا منزل افزایش بسیار خوبی داشته. به گونه‌ای که از اول محرم بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار گذرنامه زیارتی و عادی چاپ شده است.

وی به افزایش تردد در مرز مهران اشاره کرد و بیان داشت: از اول صفر تاکنون در مرز مهران حدود ۳۰ درصد افزایش خروج زائر داشته ایم. که به این معناست پیش بینی های صورت گرفته در خصوص افزایش تردد زائران محقق شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: با پیش بینی‌های صورت گرفته تردد در مرزهای اربعین از ۵ میلیون تردد عبور می‌کند. و پلیس این آمادگی را دارد که به زائران اربعین شبانه روز خدمت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تردد زائران اربعین حسینی گفت. زائران عزیزی که قصد دارند با خودروی شخصی به پایانه های مرزی مراجعه کنند. در مسیرهای مواصلاتی ضمن پرهیز از عجله و شتاب در صورت احساس خستگی حتما استراحت کافی داشته باشند تا ان‌شاءالله با آرامش خاطر و سلامت به مرزهای اربعین برسند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار رادان در پایان به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: با توجه به شدت گرمای هوا و به واسطه پارک خودروهای زائران در پارکینگ‌ها استدعا دارم از نگهداری هرگونه مواد آتش‌زا، اسپری ها و یا مواد ضد عفونی کننده در داخل خودرو خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: ایسنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 444604
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *