قیمت‌ عجیب بلیت هواپیما برای اربعین / تهران ـ نجف ۱۴میلیون تومان

در حال حاضر هیچ‌کدام از سایت‌های مجوزدار بلیت پروازهای اربعین برای تاریخ ۲۴ مردادماه به بعد را عرضه نمی‌کنند، اما بلیت‌های قبل از این تاریخ با قیمتی تا ۱۴ میلیون تومان برای ایرلاین‌های داخلی به فروش می‌رسد.

جهان صنعت نیوز – محمد محمدی‌بخش در نشست خبری اعلام کرد که ایرلاین‌ها اجازه فروش گروهی پروازهای اربعین را ندارند و از زائران خواست بلیت رفت و برگشت خود را تهیه کنند. او تأکید کرد که از ۲۶ فرودگاه در کشور پروازها به مقصد نجف و بغداد انجام می‌شود و ۲۱ شرکت هواپیمایی از شنبه آینده فروش بلیت‌های اربعین را آغاز می‌کنند.

قیمت بلیت پروازهای اربعین به نجف و بغداد

سرویس مسکن : محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشور، در نشست خبری ۱۷ مردادماه اعلام کرد که فروش گروهی بلیت پروازهای اربعین امسال ممنوع است. وی تأکید کرد که زائران اربعین نباید بدون بلیت به فرودگاه‌های داخلی یا فرودگاه نجف مراجعه کنند، زیرا در فرودگاه نجف از ورود مسافران بدون بلیت جلوگیری خواهد شد. او همچنین از زائران خواست تا بلیت رفت و برگشت خود را تهیه کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

تعداد شرکت‌های فروش بلیت و فرودگاه‌های مقصد

محمدی‌بخش با اشاره به اینکه از ۲۶ فرودگاه کشور پروازهای اربعین به نجف و بغداد انجام می‌شود، افزود: در هفته گذشته ۱۰ شرکت اقدام به فروش بلیت پروازهای اربعین کرده‌اند و از شنبه آینده، ۲۱ شرکت هواپیمایی فروش بلیت‌ها را آغاز خواهند کرد. او افزود که ۸۰ درصد پروازهای اربعین به مقصد فرودگاه نجف و ۲۰ درصد به فرودگاه بغداد انجام خواهد شد.

قیمت بلیت و وضعیت فروش

در حال حاضر هیچ‌کدام از سایت‌های مجوزدار بلیت پروازهای اربعین برای تاریخ ۲۴ مردادماه به بعد را عرضه نمی‌کنند، اما بلیت‌های قبل از این تاریخ با قیمتی تا ۱۴ میلیون تومان برای ایرلاین‌های داخلی به فروش می‌رسد. به‌عنوان مثال، در سایت مستر بلیت، قیمت بلیت پرواز تهران ـ نجف هواپیمایی آسمان ۱۴ میلیون تومان است. نرخ بلیت پرواز ایرلاین ملی نیز ۱۳ میلیون تومان و برای قشم‌ایر هم همین قیمت تعیین شده است. همچنین، بلیت مسیر پروازی تهران ـ نجف برای هواپیمایی کیش ۱۱ میلیون تومان و برای زاگرس و آتا ۱۱.۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

نبود بلیت در سایت‌های رسمی

از سوی دیگر، در سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی اعلام‌شده توسط سازمان هواپیمایی، فعلاً خبری از عرضه بلیت پروازهای اربعین نیست و کاربران با پیام «ناموجود» مواجه می‌شوند.

اخبار برگزیدهمسکن

شناسه : 444909
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *