بلیت برگشت اتوبوس تهران نجف در عراق فروخته می شود

دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری استان تهران گفت: بلیت‌های برگشت اتوبوس‌ تهران- نجف از سمت کشور عراق به زائران اربعین فروخته خواهد شد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، قلی زاده دبیر ستاد اربعین اداره کل راهدار‌ی استان تهران در برنامه روی خط رادیو اقتصاد بیان کرد: سال‌های گذشته به دلیل تحریم عملیات نوسازی از لحاظ واردات و تولید داخل متوقف شده و با محدودیت تعداد ناوگان مواجه بوده ایم. وی گفت: با توجه به کمبود ناوگان و براساس تجربیات سال‌های گذشته با شرکت‌های عراقی برای تامین ناوگان قرارداد منعقد کردیم. از ناوگان عراقی برای جابه جایی زائران استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه امسال شرایط آب وهوایی گرمتر است بنابراین برای تسهیل در تردد زائران و کاهش معطلی آنها خط مستقیم برای مسیر تهران- نجف راه اندازی کرده ایم. امسال حدود ۴۰۰ سرویس از مبدا تهران به نجف ایجاد کرده ایم.

قلی زاده اظهار کرد: کشور عراق متولی فروش بلیت برگشت است. شرکت‌های عراقی با کمی افزایش قیمت بلیت برگشت را از مبدا کربلا به زائران می‌فروشند. بنابراین در تهران تنها بلیت مسیر‌های رفت به زائران فروخته می‌شود. فروش بلیت مسیر تهران- نجف تنها به صورت اینترنتی و از طریق سکو‌های اینترنتی به فروش خواهد رفت. مسافران می‌توانند با انتخاب تاریخ به صورت ریالی اقدام به فروش بلیت کنند.

دبیر ستاد اربعین اداره کل راه وشهرسازی استان تهران بیان کرد: فروش بلیت بازگشت زائران با توجه به آنکه نرخ دینار افزایش می‌یابد متفاوت‌تر از ایران است. با توجه به آنکه اتوبوس‌های عراقی باید به ایران بازگردند بنابراین مسافران برای برگشت بلیت را باید از کربلا خریداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 444946
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *