چندین هکتار از مناطق محافظت شده لرستان آتش گرفت

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از اطفاء حریق در بخش‌هایی از مناطق و حاشیه مناطق تحت مدیریت‌ حفاظت محیط زیست استان با حضور به‌ موقع نیروهای یگان حفاظت محیط‌ زیست در طول هفته گذشته خبر داد و گفت: کمتر از ۳۵ هکتار به صورت پراکنده آتش‌سوزی در مناطق حفاظت شده استان رخ داده است.

به گزارش سرویس محیط زیست جهان صنعت نیوز، علی سالاروند در جمع خبرنگاران اظهار کرد. با حضور به‌موقع نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان، پرسنل منابع طبیعی و همیاران طبیعت لرستان. بخش‌هایی از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان و حاشیه آن‌ها در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و پلدختر، اطفاء شد.

وی با اشاره به اینکه کمتر از ۳۵ هکتار به صورت پراکنده آتش‌سوزی در مناطق حفاظت شده استان رخ داده است، افزود: عمدتا این آتش سوزی‌ها در جنگل‌ها و مراتع خارج از مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان بیان کرد: همواره پرسنل و محیط‌بانان اداره‌ کل حفاظت محیط زیست در اطفاء حریق حضور پررنگ و فعال داشته‌اند.

وی با تشکر از همکاری همیاران و طبیعت دوستان، از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هر گونه آتش‌سوزی با شماره تلفن‌های شبانه روزی ۱۵۴۰ (محیط‌زیست) و ۱۵۰۴(منابع طبیعی) تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

محیط زیست

شناسه : 445092
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *