اعلام وزرای پیشنهادی به تعویق افتاد

اعلام اسامی وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان به مجلس شورای اسلامی به تعویق افتاده و همچنان وضعیت وزرای دو وزارتخانه کشور و نفت مشخص نیست.

جهان صنعت نیوز – در حالی که علیرضا سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس، اعلام کرده بود که اسامی وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان امروز در جلسه مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد، برخی منابع خبری اعلام کردند که این جلسه لغو شده و ارائه لیست وزرای پیشنهادی به تعویق افتاده است. عدم تعیین وضعیت وزرای دو وزارتخانه کشور و نفت یکی از دلایل اصلی این تعویق است.

تعویق اعلام اسامی وزرای پیشنهادی پزشکیان

علیرضا سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس، روز گذشته از برنامه‌ریزی برای اعلام اسامی وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی خبر داده بود. اما پیگیری‌های اخیر نشان می‌دهد که این جلسه به دلیل عدم تعیین وضعیت وزرای دو وزارتخانه کشور و نفت به تعویق افتاده است.

دلایل تعویق اعلام لیست وزرا

یکی از دلایل اصلی تعویق در اعلام اسامی وزرای پیشنهادی، عدم مشخص بودن وضعیت وزرای وزارتخانه‌های کشور و نفت است. این موضوع موجب شده تا برنامه‌ریزی اولیه برای معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس با تاخیر مواجه شود.

حضور و خروج معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از مجلس

شهرام دبیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، که برای اولین بار در جلسه امروز مجلس حضور یافته بود، پس از مدتی مجلس را ترک کرد. حضور و خروج او در این جلسه به‌طور غیرمنتظره‌ای توجهات را به خود جلب کرده است.

سیاسی

شناسه : 445146
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *