احمد دنیامالی کیست؟ ؛ آشنایی با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

احمد دنیامالی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت چهاردهم به مجلس معرفی شد.

جهان صنعت نیوز – احمد دنیامالی، نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی، به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت چهاردهم به مجلس معرفی شده است. دنیامالی که در سال ۱۳۳۹ در بندر انزلی متولد شده، در دوره‌های مختلف به عنوان رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، معاون وزیر راه و ترابری، رئیس سازمان بنادر و کشتیرانی، و رئیس فدراسیون قایقرانی ایران فعالیت کرده است. دنیامالی همچنین در شورای اسلامی شهر تهران و مجلس شورای اسلامی نقش‌آفرینی کرده و به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی نیز شناخته می‌شود. او دارای تحصیلات عالی در رشته‌های معماری و برنامه‌ریزی شهری است و در چندین پروژه مهم شهری و بنادر نقش داشته است.

احمد دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت چهاردهم

سرویس سیاسی : احمد دنیامالی، نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی، به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت چهاردهم به مجلس معرفی شد. دنیامالی که در سال ۱۳۳۹ در بندر انزلی به دنیا آمده و پیش از این به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران، معاون وزیر راه و ترابری، و رئیس سازمان بنادر و کشتیرانی ایران فعالیت کرده است.

سوابق اجرایی و مدیریتی احمد دنیامالی

احمد دنیامالی در دوران فعالیت‌های اجرایی خود، مسئولیت‌های متعددی را بر عهده داشته است. او از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۷ مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بندرانزلی بود و پس از آن مؤسس و مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صادرات بندر انزلی شد. دنیامالی همچنین در دوره‌های مختلف به عنوان معاون فنی و مهندسی سازمان بنادر و کشتیرانی، معاون وزیر راه و ترابری، و رئیس فدراسیون قایقرانی ایران فعالیت کرده است. او از ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ نیز معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران را بر عهده داشت و در پروژه‌های مهمی از جمله برج میلاد و تونل‌های بزرگ تهران نقش داشته است.

فعالیت‌های ورزشی و تحصیلی

در عرصه ورزشی، دنیامالی از ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ رئیس فدراسیون قایقرانی ایران بود. او همچنین به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی شناخته می‌شود. دنیامالی دارای دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه علوم و تحقیقات و کارشناسی ارشد مهندسی معماری و شهرسازی از دانشگاه علم و صنعت ایران است و در دانشگاه‌های مختلف نیز به تدریس پرداخته است.

سیاسی

شناسه : 445194
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *