فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ ؛ آشنایی با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم از سوی مسعود پزشکیان به مجلس معرفی شد.

جهان صنعت نیوز – فرزانه صادق مالواجرد، معمار و شهرساز ایرانی، به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم از سوی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری جدید به مجلس معرفی شد. صادق که در سال ۱۳۵۵ متولد شده، در حوزه‌های مدیریت شهری و سیاست‌گذاری معماری و شهرسازی فعالیت گسترده‌ای داشته است. او در حال حاضر دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران است و پیش از این سمت‌های مختلفی از جمله معاون شهرسازی و معماری و مشاور در امور شهرسازی را در کارنامه خود دارد.

فرزانه صادق مالواجرد؛ وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم

سرویس سیاسی : فرزانه صادق مالواجرد، معمار و شهرساز ایرانی، به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از سوی مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری دولت چهاردهم به مجلس معرفی شد. صادق در سال ۱۳۵۵ متولد شده و در حوزه‌های مدیریت شهری و سیاست‌گذاری معماری و شهرسازی تجربیات گسترده‌ای دارد. وی در حال حاضر دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران است و به عنوان یکی از متخصصان برتر این حوزه شناخته می‌شود.

تجربه‌های اجرایی و مدیریتی فرزانه صادق مالواجرد

فرزانه صادق‌مالواجرد در طول دوران حرفه‌ای خود، مسئولیت‌هایی را در زمینه‌های معماری و شهرسازی به عهده داشته است. او در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷ به سمت معاون شهرسازی و معماری منصوب شد و پس از برکناری از این سمت در مرداد ماه ۱۴۰۲، به عنوان مشاور در امور شهرسازی و معماری به کار خود ادامه داد. صادق همچنین از مدیران کل معاونت شهرسازی و معماری بوده و در پروژه‌های مختلف شهری و معماری نقش داشته است.

سیاسی

شناسه : 445203
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *