محسن پاک‌نژاد کیست؟؛ آشنایی با وزیر نفت پیشنهادی

مسعود پزشکیان وزیر نفت پیشنهادی را محسن پاک‌نژاد معرفی کرده است.

جهان صنعت نیوز – مسعود پزشکیان، وزیر نفت پیشنهادی، محسن پاک‌نژاد را به عنوان وزیر نفت معرفی کرده است. پاک‌نژاد که در سال ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمده و دارای کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است، سوابق زیادی در وزارت نفت دارد. او در دوران فعالیت خود به عنوان معاونت نظارت بر منابع هیدروکربوری، مشاور وزیر نفت، رییس ستاد نظارت بر سوخت‌رسانی، مدیر طرح توسعه میدان گازی، مدیرکل نظارت بر صادرات مواد نفتی، و عضو هیئت‌مدیره و مدیر برنامه‌ریزی در شرکت‌های مختلف نفتی فعالیت کرده است.

معرفی وزیر نفت پیشنهادی: محسن پاک‌نژاد

سرویس سیاسی : مسعود پزشکیان، وزیر نفت پیشنهادی، محسن پاک‌نژاد را برای تصدی این سمت معرفی کرده است. محسن پاک‌نژاد در سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد و تحصیلات عالی خود را در رشته‌های مهندسی برق و صنایع به ترتیب از دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر به پایان رساند.

سوابق مدیریتی و اجرایی

پاک‌نژاد به عنوان معاونت وزارت نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری فعالیت کرده و همچنین در سال‌های ۷۶ و ۷۷ به عنوان مشاور وزیر نفت و رییس ستاد نظارت بر سوخت‌رسانی خدمت کرده است.

او در دوران ۷۷ تا ۷۹ مدیر طرح توسعه میدان گازی بود و پس از آن به عنوان مدیرکل نظارت بر صادرات مواد نفتی و بازرسی فنی وزارت نفت فعالیت کرد. پاک‌نژاد همچنین در هیئت‌مدیره و به عنوان مدیر برنامه‌ریزی در شرکت‌های مختلف نفتی نظیر شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت ملی نفت ایران نقش داشته است.

سیاسی

شناسه : 445212
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *