اخبار هواشناسی مسیرهای پیاده روی اربعین را از کجا پیگیری کنیم؟ + لینک

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش بینی اوضاع جوی شهرهای زیارتی عراق و پایانه های مرزی غرب کشور به صورت روزانه در سازمان هواشناسی کشور صادر و منتشر می شود.

به گزارش سرویس عمومی جهان صنعت نیوز، از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، صادق ضیائیان اظهار داشت: برای این منظور یک بسته پیش بینی ۱۰ روزه در مرکز ملی پیش بینی سازمان برای ۴ شهر زیارتی و ۶ پایانه مرزی ایران و عراق تولید می شود.

وی افزود: این بسته خدماتی به صورت روزانه تولید و آخرین تغییرات جوی شهرهای زیارتی عراق در آن به روز می شود.

رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: این پیش بینی ها برای شهرهای «نجف، کربلا، کاظمین و سامرا» و همچنین شش پایانه مرزی «تمرچین» در آذربایجان غربی، «باشماق» در کردستان، «خسروی» در کرمانشاه، «مهران» در ایلام، «چزابه» و «شلمچه» در خوزستان صادر می شود.

ضیائیان اضافه کرد: زائران می توانند این بسته پیش بینی را از سایت سازمان هواشناسی کشور به نشانی www.irimo.ir و صفحات سازمان در شبکه های اجتماعی نظیر «بله» به نشانی @irimonews دریافت کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این کارشناسان سازمان سازمان هواشناسی کشور در بخش های مختلف خبری صدا و سیما و رسانه های رسمی نیز آخرین تغییرات جوی مناطق مرتبط با پیاده روی اربعین را اطلاع رسانی می کنند.

ایلنا

عمومی

شناسه : 445286
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *