زمان توزیع کارت این آزمونهای استخدامی مشخص شد

جزئیات توزیع کارت و برگزاری آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه و آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۳ اعلام شد. جزئیات توزیع کارت و برگزاری آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه و آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد؛ کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه به تاریخ ۲۳ مرداد از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان ملی سنجش برای مشاهده و پرینت فعال خواهد بود. متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) صبح روز جمعه به تاریخ ۲۶ مرداد در ۱۴ استان آغاز می‌شود. دَرب های ورودی حوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۷:۳۰ (هفت و نیم) صبح بسته خواهد شد.

بنابراین از ورود متقاضیان پس از بسته‌شدن دَرب های ورودی به محوطه و یا سالن‌های امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد.

مترجم رسمی

همچنین نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۳ و پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه به تاریخ ۲۳ مرداد بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون فوق از ساعت ۸:۰۰ (هشت) صبح روز جمعه به تاریخ ۲۶ مرداد آغاز می‌شود. درب ورودی حوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۷:۳۰ (هفت و نیم) صبح بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته‌شدن درب‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

مهر

 

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 445314
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *